LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] radicalisme
radicalisme
mijn mening over wat met de arabieren mee maak, maak ik aal jaren mee oorlog revolutie etcc.etcc.en wat met 11 september , en de moord op teo van goht ook weer. laat mij denken zijn die mensen niet verkeerd bezijg? maken zij niet de zelfde fout van de cristenen alles willen moorden in naam van God of Allah in Het Boek woord geschreven over De strijd tegen de ongelovigen , hier over wordt geschreven dat de mensen moeten vechten tegen de ongeloviegen , maar het wordt bedoeld vechten tegen de geesten, het kwade dat wordt er mee bedoeld dat is wat er mee bedoeld isgestelijk strijd en niet tegen een mede mens de Bijbel werd vroeger verkeerd interpreteerd nu ook de Koran dat zijn Heligen Boeken orlogen tegen de ongelovigen dat is de mens niet maar het kwade.ik hoopdat er iemand is die het ook begreep.en wakker woord.ik heb het geschreven want er is allen maar EEN maar de mens deeld HEM in zo veel religie , geloven er zijn mischien duizenden religie , maar er is allen EEN en als de mens dat door heeft zo slim als hij is dan zijnwe er uit.....dat is de realiteit dus stop te dromen met ze alle...
-
Re: radicalisme
Die post is net zo vaag als religie an sich
Re: radicalisme
Dit onderwerp is geen consumentenonderwerp en is daarom gesloten.
TROS Radar Internetredactie
TROS Radar Internetredactie