LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Radiopiraat
Radiopiraat
Ik woon in een flat die ik huur van een woningstichting. Onze onderburen (begane grond) hebben plots een grote zendmast opgericht (dat ruim boven het complex uitsteekt), en zijn sindsdien begonnen met uitzenden van "Marianne Weber"-achtige muziek. Dit doen ze met name 's weekends.
Sindsdien heb ik slechte ontvangst op mijn tv; via mijn radioantenne kan ik alleen nog maar die radiopiraat ontvangen, over de hele uitzendbreedte.
Afgezien van dat het mij niet gezond lijkt om zo'n grote zendmast vlak naast mijn slaapkamer te hebben, mag dit toch niet zomaar?!
Mijn vraag is: bij welke instantie kan ik mijn klacht het beste indienen?
Sindsdien heb ik slechte ontvangst op mijn tv; via mijn radioantenne kan ik alleen nog maar die radiopiraat ontvangen, over de hele uitzendbreedte.
Afgezien van dat het mij niet gezond lijkt om zo'n grote zendmast vlak naast mijn slaapkamer te hebben, mag dit toch niet zomaar?!
Mijn vraag is: bij welke instantie kan ik mijn klacht het beste indienen?
Re: Radiopiraat
je woningbouw en de gemeente ook
je ken ook de wouten bellen en die halen hem per direct weg
mag niet he illegale zendmasten plaatsen voor die marianne weber zendertjes
je ken ook de wouten bellen en die halen hem per direct weg
mag niet he illegale zendmasten plaatsen voor die marianne weber zendertjes
Bel naar de Radio Controle Dienst
Telnr: 038-4975975
Zij zullen ervoor zorgen dat je mast weg gaat en jij je normale signaal weer terug krijgt.
Succes !
Telnr: 038-4975975
Zij zullen ervoor zorgen dat je mast weg gaat en jij je normale signaal weer terug krijgt.
Succes !
Bha jassus dus Marianne zever muziek of zoiets van dat soort nee dat kan echt niet maar laat de mast maar weg halen want je mag hier in Nederland geen piraatje spelen en zekerssssss niet met dat kampanellie muziek
Radio Controle Dienst ????
Die bestaat al lang niet meer.Dat heet al lang niet meer zo.
En niet alle zenders storen .Helaas je er een paar bij die de boel verzieken .
Hou ook niet van NL muziek wat de meeste van deze zenders draaien maar de ether is wel heel erg eenzijdig.
Daarom luister ik naar webradiostions die vroeger in de jaren tachtig in de ether uitzonden.Niet NL dus.
En niet alle zenders storen .Helaas je er een paar bij die de boel verzieken .
Hou ook niet van NL muziek wat de meeste van deze zenders draaien maar de ether is wel heel erg eenzijdig.
Daarom luister ik naar webradiostions die vroeger in de jaren tachtig in de ether uitzonden.Niet NL dus.
Nu zonder fouten:
En niet alle zenders storen .Helaas heb je er een paar bij die de boel verzieken .
Hou ook niet van NL-talige muziek wat de meeste van deze zenders draaien maar de ether is wel heel erg eenzijdig.
Daarom luister ik naar webradiostations die vroeger in de jaren tachtig in de ether uitzonden.Niet NL dus.
En niet alle zenders storen .Helaas heb je er een paar bij die de boel verzieken .
Hou ook niet van NL-talige muziek wat de meeste van deze zenders draaien maar de ether is wel heel erg eenzijdig.
Daarom luister ik naar webradiostations die vroeger in de jaren tachtig in de ether uitzonden.Niet NL dus.
Betreft het nu de muziek die niet goed is of omdat het stoort,
het lijkt in je schrijven meer op dat je als er engelstalige muziek werd gedraaid je niet had geklaagd.
het lijkt in je schrijven meer op dat je als er engelstalige muziek werd gedraaid je niet had geklaagd.
http://www.agentschap-telecom.nl/
das de site en daar kan je ook de info vandaan halen voor het melden van die gasten.
begrijp me niet verkeerd, radiopiraten zorgen tenminste voor afwisseling en leuke dingen in de ether, ipv radio 538 waar je helemala onpasselijk van word, maar zodra je er last van hebt, melden, meteen! dat kan gewoon niet en hoogstens zeer iriritant.
dus bellen en aangeven!
succes
das de site en daar kan je ook de info vandaan halen voor het melden van die gasten.
begrijp me niet verkeerd, radiopiraten zorgen tenminste voor afwisseling en leuke dingen in de ether, ipv radio 538 waar je helemala onpasselijk van word, maar zodra je er last van hebt, melden, meteen! dat kan gewoon niet en hoogstens zeer iriritant.
dus bellen en aangeven!
succes
Als er wat meer Nederlandstalige muziek werd gedraaid op de publieke en commerciele radio, dan waren er ook geen etherpiraten.
Kan me voorstellen dat je je ergert dat je tv stoort, schijnen tegenwoordig dingen voor te zijn dat dit niet gebeurt.
Wat die mast betrefd dat kan geen kwaad hoor bij je slaapkamerraam.
Ben je al eens bij je buren wezen zeggen dat ze storen ????
Meest komen ze zelf wel met oplossingen aan, daar hoef je echt geen NSBer voor te worden.
Kan me voorstellen dat je je ergert dat je tv stoort, schijnen tegenwoordig dingen voor te zijn dat dit niet gebeurt.
Wat die mast betrefd dat kan geen kwaad hoor bij je slaapkamerraam.
Ben je al eens bij je buren wezen zeggen dat ze storen ????
Meest komen ze zelf wel met oplossingen aan, daar hoef je echt geen NSBer voor te worden.
-
Wat een schoolvoorbeeld hoe het met de verdraagzaamheid van mensen gesteld is zeg! Beetje kinderachtig om meteen met grof geschut te komen en de politie te bellen. Wat dacht je van eerst eens eventjes bij de buren aanbellen en zeggen dat ze storing veroorzaken? Lijkt me ook veel beter voor de verstandhouding. Of wil je graag dat als jij een keertje de radio hard aan hebt staan de politie aan de deur komt vertellen dat je burengerucht veroorzaakt? Vergeet niet dat aktie om reaktie vraagt.