LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reactie Herhalingen bij de TROS

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Hen3

Reactie Herhalingen bij de TROS

Ongelezen bericht door Hen3 »

Beste Nel-Foppe,

Kijk maar eens in de tv gids voor de volgende week, dan gebeurt hetzelfde. Wederom op maandag en dinsdag om 17.00 uur, Funniest Home Video zowel op Nederland 3 als op TV2.

By the way, waarom mag hier niet meer over gediscussieerd worden en is het eerste onderwerp gesloten?
Waren de laatste 2 reacties te dicht bij de waarheid?

nel-foppe

Re: Reactie Herhalingen bij de TROS

Ongelezen bericht door nel-foppe »

Beste hen 3
Ik ben verbaast dat ik niet meer terug kan kijken omdat er pagina;s weg zijn ???Wat is er gebeurt ?? ik zal de gids bekijken en heb het genoteerd.Ik begrijp er zo langzamerhand ook niets meer van. Maar bedankt ,want dan is het geen vergissing meer.Misschien gaat dit antwoord ook ineens weg. Ik zou er niets verbaast over zijn.Ineens de pagina weg!!!!!!Maar bedankt Hen 3 succes met de discussie

gr Nel-foppe Hen3 heb het gezien en je hebt gelijk op twee netten hetzelfde programma,hoe is het mogelijk !!!!!!!!!!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Het lijkt wel of bijv. films 1 x aangeschaft worden en daarna doorgeschoven worden naar alle zenders.
Ik heb het een tijdje in de gaten gehouden en ja hoor met tussenpozen van een paar weken is dezelfde film op praktisch alle netten te zien geweest.
Hoezo herhalingen.... :evil:

Forumpolitie

Ongelezen bericht door Forumpolitie »

De gedachten politie van de TROS kan niet tegen kritiek en zal dit weer op slot gooien!!

Gast

nee hoor, ze halen alleen de chatberichten weg.
En terecht.

Gast

Geplaatst op 10 Sep 2004 13:19 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Is Boer Konijn ook weer van de partij?
Lijkt er wel op. Het onderwerp is toch ook Reactie Herhalingen bij de Tros !!??
:wink: :wink:

Gast

De tros herhaalt deze programma's voor mensen die hier aan het zeuren zijn over die herhalingen.
De tros is bang dat deze zeurkousen het de eerste keer niet snappen.

Gast

Geplaatst op 10 Sep 2004 17:19 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

De tros herhaalt deze programma's voor mensen die hier aan het zeuren zijn over die herhalingen.
De tros is bang dat deze zeurkousen het de eerste keer niet snapp
Hahahaha, hij is goed! Maarre, uhh, waar heb je het over?
Ik draag geen kousen.

Gast

Vraag dan aan de tros of ze het nog een derde keer willen herhalen.

Gast

Ik kijk nooit naar de Tros. Ennehhhhh, je mag hier niet chatten!

Kees de Jong

Ongelezen bericht door Kees de Jong »

De TROS is met de herhalingen heel duidelijk bezig geld te besparen om zo commercieel te kunnen gaan. Triest dat dit gebeurt van onze belastingcenten.

Gast

Ik vind het wel fijn die herhalingen vooral van die zangers BZN etc. en fiets hem erin, Ter land, ter zee en in de lucht fantastische progamma's Tros ga zo door.

Gast

Nou inderdaad. Wat een boeiende progamma,s. Ja, van voor de oorlog!

Maandag weer allemaal kijken naar Tros Radar en wel Live!

Gast

Gezien de kijkcijfers stellen grote delen van de bevolking de Tros-programma's op prijs. Veel en veel meer dan bijvoorbeeld vpro of vara, daar kijkt zowat niemand naar.

Gast

Daar heb je best gelijk in. Juist omdat er op die andere zenders ook niks is, moet men wel naar de herhalingen van de Tros kijken! Gelukkig heb ik ook nog andere bezigheden dan naar de tv kijken en als ik kijk, kijk ik naar RTL4 of SBS6 of Ned. 3.

Gast

Leuk dat je nog naar Nederland 3 kijkt. Dat doen niet veel mensen meer. (ikzelf trouwens wel). De slechtst scorende omroepen zijn NPS, VARA en VPRO. (Een omroep als de EO scoort al hoger tegenwoordig, die trekken gemiddeld 2,5 keer zoveel kijkers als de vpro).

Gast

Ja, ik denk, dat laten we zeggen, de ietsje intelligentere mensen zoals jij en ik :oops: nog naar Ned 3 kijken.

Gast

Ja dat is de zender voor de yuppies zelf kijk ik al jaren naar Nederland 4 op 5

Gast

Dat kan! Wij hebben SBS 6 op 7! :P

Gast

Ja, ik denk, dat laten we zeggen, de ietsje intelligentere mensen zoals jij en ik nog naar Ned 3 kijken.
Denk dat je daar niet intelligent voor hoeft te zijn hoor.
Het is maar net waar je intresses liggen.

Gesloten