LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reclame van Jamba voor gratis beltonen op Jetix!!!!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
een ouder

Reclame van Jamba voor gratis beltonen op Jetix!!!!!!

Ongelezen bericht door een ouder »

Het is toch wat, wordt je op de box en tmf al helemaal plat gegooit met die reclames voor beltonen van Jamba. Wordt er nu ook zon reclame uitgezonden op Jetix maar dan heet het iets anders maar het is wel van Jamba. En dan proberen ze die kinderen die kijken 3 gratis beltonen aan te smeren, maar dan zitten ze dus wel vast aan een pakket waar ze steeds beltonen van toegezonden krijgen en wat ze dus geld kost. En als je dan eens bekijkt hoe oud die kinderen zijn die naar Jetix kijken is het wel heel schandig. Die kinderen hebben er geen flauw benul van dat ze aan een abbonement vast zitten, en daar ben je mooi klaar mee. Stelletje geldkloppers daar bij Jamba!!!!!!

karr-2

Re: Reclame van Jamba voor gratis beltonen op Jetix!!!!!!

Ongelezen bericht door karr-2 »

Het is toch wat, mensen die zomaar nieuwe topics beginnen zonder de zoekfunctie te gebruiken. Het Jamba geklets is namelijk al meerdere malen voorbij gekomen.

Je besteld een leuke ringtone en plotseling zit je zomaar ineens vast aan een abonnement. Yeah right, leer lezen dan snap je het misschien. Het staat er namelijk gewoon bij vermeld, maar dat zien we voor het gemak maar over het hoofd. Je moet toch wat te zeuren hebben in dit land.

Geef je blagen dan ook geen mobieltjes als ze er niet mee om kunnen gaan.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn kinderen hebben er geen 1, maar lenen hem soms wel eens van mij om even iemand te smsen. Maar nu gebruiken ze hem ook voor beltonen en daar ben ik niet blij mee.

En ik vind Jetix echt heel stom om deze reclame toe te staan, ze neppen gewoon al die kinderen.

joostw

Ongelezen bericht door joostw »

Als uw kinderen SMS'en komen er geen nieuwe beltonen op uw mobieltje.

Als er door toch nieuwe beltonen op uw mobieltje komen, doen uw kinderen iets waar uw kinderen geen toestemming voor gevraagd hadden.

In dit geval is het toch duidelijk dat hier een opvoedkundig probleempje aan ten grondslag ligt, en niet het gedrag van het best wel ergelijke Jamba.

U bent verantwoordelijk voor de gedragingen van uw kinderen en niet Jamba.

Sterkte.

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Dank je wel Joost W je hebt volkomen gelijk. Opvoeden doen ze tegenwoordig niet meer, afschuiven op een ander is de boodschap. ADHD, kleurstoffen of Jamba, als je er maar niet zelf voor op hoeft te draaien.

TROEP213

Ongelezen bericht door TROEP213 »

ik weer het niet hoor maar die (......) zooi hoort op tmf enzo
en niet op een kinder progamma zoals jetix,nickelodeon oke
dat is toch troep alleen maar het zelfde jaar in jaar uit :evil:

vuurvos

Ongelezen bericht door vuurvos »

Tja, er is wat voor te zeggen dat die reclames misschien niet op dat soort zenders thuishoort.

Aan de andere kant worden de programma's die de kinderen op dat soort zenders bekijken betaalt door de gelden die deze reclamemakers aan de zender betalen. (m.a.w geen reclames=geen programma's=zender houdt op te bestaan of verdwijnt achter de decoder).

Het beste is gewoon kinderen geen mobieltje te geven en ook niet uitlenen voor SMS'en. Als ze mekaar zo graag willen zien/spreken gaan ze maar lekker buitenspelen. Heb ik vroeger ook gedaan, en ben er niet minder van geworden.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten. Met de zoekfunctie bovenaan het forum kunt u het onderwerp terugvinden.

TROS Radar Internetredactie

Gesloten