LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Regelementen KNHS

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
rbe

Regelementen KNHS

Ongelezen bericht door rbe »

Ik heb eigenlijk meer een vraag: laatst heb ik via mijn vriendin een rekening te zien gekregen van een ruitersportvereniging voor het missen van een dressuurwedstrijd wegens overmacht (paard niet in orde, onder behandeling in Emmeloord). Het inschrijfgeld zou vanwege de regelementen van het KNHS (de landelijke bond) alsnog moeten worden voldaan. behalve de verwijzing naar een artikel in het regelement die niet klopt, viel mij op dat er geen sluitingstermijn genoemd stond voor de inschrijving, een datum die wel als grens voor afmelding wordt gebruikt. In de regelementen van het KNHS (Internet, www.knhs.nl) staat gewoon dat iedereen die zich inschrijft ongeacht wel of niet deelnemen, tijdig of niet tijdig bericht, zijn inschrijfgeld moet voldoen. Kan dat eigenlijk wel? En moet zoiets niet wat duidelijker worden gemeld, bijvoorbeeld de sluitingsdatum van inschrijving? Ik vind het KNHS toch al erg op de centen zeker gezien de verdubbeling van het aantal te behalen punten alvorens naar een hogere klasse gepromoveerd kan worden.... Heeft iemand hiert een mening over?

Gast

Re: Regelementen KNHS

Ongelezen bericht door Gast »

Beste rbe, in jouw verhaal/het reglement vind ik een kleine tegenstrijdigheid.
Zie onderstaande quote.
In de regelementen van het KNHS (Internet, www.knhs.nl) staat gewoon dat iedereen die zich inschrijft ongeacht wel of niet deelnemen, tijdig of niet tijdig bericht, zijn inschrijfgeld moet voldoen.
Er staat dat bij inschrijving het inschrijfgeld voldaan moet worden ongeacht of je nu wel of niet deelneemt.
Echter wat heeft de volgende zinsnede dan nog voor een betekenis:
"tijdig of niet tijdig bericht".

Dit komt een beetje raar over en kan ook uitgelgd worden dat er wel degelijk afgeweken kan worden van die regel.
Want waarom zou je anders die volgende zinsnede erbij zetten?

Gesloten