| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] registratie verplicht JA
registratie verplicht JA
Registratie;Is nu blijkbaar verplicht,(10-06 2005) ben ik het mee eens.
Hoe komt het dan, dat er nog steeds personen zijn die als gast antwoorden?
Bij registratie;zouden de personen die zich niet kenbaar willen maken verwijderd moeten kunnen worden.
Kassa;aan u de bezem,
Hoe komt het dan, dat er nog steeds personen zijn die als gast antwoorden?
Bij registratie;zouden de personen die zich niet kenbaar willen maken verwijderd moeten kunnen worden.
Kassa;aan u de bezem,
Re: registratie verplicht JA
Als u zou lezen voor wie registratie verplicht is zult u zien dat dit niet hoeft bij reacties op tros radar uitzendingen. Daar kunnen gasten ook reageren zonder registratie.
Als antwoord op,Topery.
Forum;staat een vraag,jij heb daar een mening over.
Klik op reactie;Dan moet je geregisteerd staan.
Forum;staat een vraag,jij heb daar een mening over.
Klik op reactie;Dan moet je geregisteerd staan.
Op dit forum dient u zich te registreren. Alleen voor de topics in het forum "Radar itzendingen" kunt u als gast reageren. Door u te registreren krijgt u extra mogelijkheden bij het gebruik van het forum. Zo kunt u berichten die u geplaatst heeft achteraf nog wijzigen. Ook kunt u bijvoorbeeld automatisch gewaarschuwd worden als een andere bezoeker op uw berichten reageert. Registreren doet u hier. Het is niet mogelijk de registratie achteraf ongedaan te maken. U kunt zich op een e-mailadres slechts 1 maal registreren.
Met hartelijke groet
Met hartelijke groet
-
bodejosm43
Ik vind het wel goed dat de tros dit heeft gedaan. Ik heb ook een tijd als gast rondgezworven, maar ben van mening dat dit het respect naar elkaar toe alleen maar ten goede komt.
Iemand die een ander verrot scheldt, alleen op grond van een andere mening, die is nu makkelijker voor anderen herkenbaar. Prima toch, dat dit gebeurd is?
En het struikelen van gasten over gatsen, mensen die dus niet weten tegen wie ze ghet hebben, is nu dus ook verleden tijd.
Seat: Lees even goed, we zitten hier op het radarforum, waarom zou kassa hier de bezem door moeten halen?
Iemand die een ander verrot scheldt, alleen op grond van een andere mening, die is nu makkelijker voor anderen herkenbaar. Prima toch, dat dit gebeurd is?
En het struikelen van gasten over gatsen, mensen die dus niet weten tegen wie ze ghet hebben, is nu dus ook verleden tijd.
Seat: Lees even goed, we zitten hier op het radarforum, waarom zou kassa hier de bezem door moeten halen?
-
Gast
Kassa
Laat me niet lachen
Langzaam
Veel klachten daar van Kassa forumbezoekers over het forum
Laat me niet lachen
Langzaam
Veel klachten daar van Kassa forumbezoekers over het forum
Reactie op;bericht van bodejosm43 10 juni 20.42 uur.
De bezem er door halen;door ouden berichten te verwijderen
voorbeeld;1 berichten ouder dan drie maanden waar geen reactie' op komen.
Voorbeeld.2 personen die als gast antwoorden, met de bedoeling afzeiken of beledigen van een personen deze kunnen verwijderen.
de toegang tot deze site ontnemen.
De bezem er doorheen
De bezem er door halen;door ouden berichten te verwijderen
voorbeeld;1 berichten ouder dan drie maanden waar geen reactie' op komen.
Voorbeeld.2 personen die als gast antwoorden, met de bedoeling afzeiken of beledigen van een personen deze kunnen verwijderen.
de toegang tot deze site ontnemen.
De bezem er doorheen
-
bodejosm43
Seat, ik ben het met je eens, hoor, maar jij had het over KASSA, en daar was mijn vraag op gericht: waarom zou Kassa de bezem moeten halen door een RADAR-forum?
Kassa;aan u de bezem,
Er is niets mis mee, dat mensen op dit forum geregistreerd moeten zijn, al is het met een alias, eigen naam of afkorting. Zo lang men zich maar aan de gedragsregels houdt en niet te ver gaat in discriminerende uitlatingen kan iedereen zijn of haar zegje doen.
Vele malen beter dan al die gasten die er meteen maar op losbleren en blaten. Dan krijg je situaties van gast van 11.15 en gast van 11.20. Of zouden al die gasten soms dementerende zijn ???
Die mensen praten ook tegen zichzelf.
Een forum is bedoeld om meningen te ventileren, (on)genoegens te uiten, van gedachten te wisselen zonder elkaar met scheldkanonnades, of ernstige beledigingen te bestoken.
Vele malen beter dan al die gasten die er meteen maar op losbleren en blaten. Dan krijg je situaties van gast van 11.15 en gast van 11.20. Of zouden al die gasten soms dementerende zijn ???
Die mensen praten ook tegen zichzelf.
Een forum is bedoeld om meningen te ventileren, (on)genoegens te uiten, van gedachten te wisselen zonder elkaar met scheldkanonnades, of ernstige beledigingen te bestoken.
-
bodejosm43
Ik ben ook voorstander ervan dat je geregistreerd bent. Ik ben dus als gast hier gebleven, toen iemand in het MLM-forum mij op een vervelende manier onderuit dacht te halen. Terwijl ik mijn argumenten weghaalde bij instanties die ter zake kundig waren. Daar ben ik dus niet van gediend.
Maar ik reageerde eigenlijk op degene die zich op het Radarforum tot KASSA richt. Andere omroep, heel ander forum.........
Maar ik reageerde eigenlijk op degene die zich op het Radarforum tot KASSA richt. Andere omroep, heel ander forum.........
ik ben voorstander van 1 registratie per IP nummer
dat hebben veel forum's
wel zo eerlijk,en voor een moderator beter te handelen denk ik zo
dus Radar: Alle dubbele geregistreerden op 1 ip wissen
aub.
we worden gek van mensen met MPS!!
dat hebben veel forum's
wel zo eerlijk,en voor een moderator beter te handelen denk ik zo
dus Radar: Alle dubbele geregistreerden op 1 ip wissen
aub.
we worden gek van mensen met MPS!!
-
woman4life
Als er maar 1 persoon per ip mag registreren dan kan er maar 1 persoon in het huishouden inloggen dus ...
maar goed ik vind het al een stuk beter dat er niet meer van die gasten zijn die de boel verzieken voor een ander.

maar goed ik vind het al een stuk beter dat er niet meer van die gasten zijn die de boel verzieken voor een ander.
Ik zie ook als probleem dat een evt. partner liever niet wil inloggen als Linda, Woman4live of S.
Op zich maakt het me ook niet uit als iemand onder een andere naam reageert op bv. het LegioLease forum; het gaat me er meer om dat de persoon zich niet aso gedraagt en zichzelf bijvalt onder een alias. ( al kun je natuurlijk nooit bewijzen in hoevere dit echt gebeurt, dit ziet alleen de moderator)
Oja, even voor de goede orde: ik ben enkel S. , maar ook dat kan alleen Trosradar daadwerkelijk aantonen.
En nu in de zon
S.
Op zich maakt het me ook niet uit als iemand onder een andere naam reageert op bv. het LegioLease forum; het gaat me er meer om dat de persoon zich niet aso gedraagt en zichzelf bijvalt onder een alias. ( al kun je natuurlijk nooit bewijzen in hoevere dit echt gebeurt, dit ziet alleen de moderator)
Oja, even voor de goede orde: ik ben enkel S. , maar ook dat kan alleen Trosradar daadwerkelijk aantonen.
En nu in de zon
S.
Als je naar de topic kijk van hvdb en je vind dat
een verbetering dan zal er wel wat aan mij mankeren
maar ik zou de gasten wel weer terug willen kon
je tenminste nog discuseren. En wat het schelden aangaat
viel best wel mee waren soms alleen wat harde
uitspraken maar er was tenminste iets.
Nu is er niks meer wordt niet eens meer gereageerd
op sommige fora´s waar anders elke dag wel wat was.
een verbetering dan zal er wel wat aan mij mankeren
maar ik zou de gasten wel weer terug willen kon
je tenminste nog discuseren. En wat het schelden aangaat
viel best wel mee waren soms alleen wat harde
uitspraken maar er was tenminste iets.
Nu is er niks meer wordt niet eens meer gereageerd
op sommige fora´s waar anders elke dag wel wat was.