LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rekening belasting van dhl nadat pakket bezorgt is

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
borgqueenx

Rekening belasting van dhl nadat pakket bezorgt is

Ongelezen bericht door borgqueenx »

Ik kreeg een pakket uit zuid korea met een monitor 2 weken geleden. Aan de deur zei de chauffeur dat ik niets hoefde te betalen wat ik vreemd vond maat natuurlijk wel blij mee was.
Nu 2 weken later krijg ik een rekening van dhl waarop staat dat ik even 84,13 moet betalen binnen 7 dagen tijd....dat is al ten eerste al absoluut niet wat ik zou moeten betalen(21%) en ten tweede hoefde ik volgens de chauffeur geen belasting over het pakket betalen.

Ik vind het raar...

tenormin

Re: Rekening belasting van dhl nadat pakket bezorgt is

Ongelezen bericht door tenormin »

Nu is de chauffeur van DHL natuurlijk niet de man van de financieele afdeling maar als de 21% niet klopt met het bedrag van de waarde van de monitor kun je DHL toch om opheldering vragen. Niet naar de chauffeur vragen als je belt :lol: maar de afdeling betalingen :wink:

ilaurens

Re: Rekening belasting van dhl nadat pakket bezorgt is

Ongelezen bericht door ilaurens »

Over welke monitor gaat het, wat zijn de kosten?

Heb je het achteraf per brief ontvangen? of met het pakket mee. De bezorgers weten vaak niet veel meer dan de klanten, Zoals vermeld door tenormin kunt u contact opnemen met afdeling betalingen.

aah, laat reactie.. Sorry.

Gesloten