hallo,
Mijn vrouw is vorig jaar begonnen aan een studie bij het NTI,
maar naar enige tijd kwam ze er achter dat ze al vrijstelling had voor de vakken dus ze deed deze opleiding voor niets.
Opzich geen probleem en de boeken konden terug gestuurd worden.
NA de boeken opgestuurd te hebben en dachten dat de opleiding afgebroken zou zijn, kregen wij na drie maanden een bericht dat de boeken niet aangekomen waren.
Maar wij hadden na drie maanden ook het bewijsje van opsturen niet meer maar na drie maanden lijkt me dat ook niet gek.
wij kregen meteen een aanmaning voor de boeken plus het lesgeld dus van het hele pakket dat is intotaal 650 Euri.
Wat met incasso kosten daarna 830 Euri werd.
Na 2 keer een onderzoek ingesteld te hebben via de ptt wilden het NTI 2 keer niet meewerken dus werd het onderzoek gestaakt.
En werd door NTI meteen een incassoburo ingeschakeld die vervolgens de boel maar heeft afgeschoven op een ander incassoburo omdat ze het niet meer aankonden van NTI.
Het nieuwe incassoburo gaf ook te kennen dat er veel dezelde zaken waren, En dat het enige tijd kon duren voordat we antwoord zouden krijgen. En dat is ook door de man bij de ptt gezegd die echt alles uit de kast heeft gehaald om eindelijk eens van dat gezeur van al die mensen over NTI af wilde zijn
Met de groeten van Mark
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] retour boeken NTI
Re: retour boeken NTI
De boel daar op de retouren afdeling van NTI is heel slecht geregeld
Daar moeten ze wat aan doen want daar gaat een boel geld in zitten voor de consument.
Nogmaals groeten
Daar moeten ze wat aan doen want daar gaat een boel geld in zitten voor de consument.
Nogmaals groeten
Hallo,
Ik heb tot op heden nog geen reactie gehad maar ik zal mijn vraag verduidelijken.
ik zou graag wat mensen willen benaderen die het zelfde hebben meegemaakt over de retouren van NTI I.V.M een eventuele rechtzaak
Ik heb tot op heden nog geen reactie gehad maar ik zal mijn vraag verduidelijken.
ik zou graag wat mensen willen benaderen die het zelfde hebben meegemaakt over de retouren van NTI I.V.M een eventuele rechtzaak
Het probleem is dat als jij je recu kwijt bent, je in principe geen poot hebt om op ts staan. Had je dat wel dan zou TPG alle verantwoordelijkheid op zich nemen. Voor gewone pakketten hoeft ook het NTI niet te tekenen. Hoe heb je het eigenlijk verzonden. Ongefrankeerd, of als busstuk met een streepjescode, of met een andere aanvullende dienst?
NTI heeft waarschijnlijk een contract met TPG, dus alles wordt er afgeleverd in containers en de overdracht wordt verder niet gecontroleerd. Ze werken waarschijnlijk met linaire tarieven en betalen per kilo als jij de kosten niet vooraf hoeft te betalen.
Succes, maar ik vrees dat je pech hebt. Net zo goed als jij kan zeggen dat je het niet ontvangen hebt, kunnen zij dat ook. Een dure les om je recu niet te bewaren.
NTI heeft waarschijnlijk een contract met TPG, dus alles wordt er afgeleverd in containers en de overdracht wordt verder niet gecontroleerd. Ze werken waarschijnlijk met linaire tarieven en betalen per kilo als jij de kosten niet vooraf hoeft te betalen.
Succes, maar ik vrees dat je pech hebt. Net zo goed als jij kan zeggen dat je het niet ontvangen hebt, kunnen zij dat ook. Een dure les om je recu niet te bewaren.
Mark d,
Jij bent natuurlijk weer zo iemand die onder de aangegane verplichtingen uit wil komen. Ik werk nu 2 jaar bij NTI, en het soort praktijken dat jij er op nahoudt krijgt bij ons geen kans.
Jij bent natuurlijk weer zo iemand die onder de aangegane verplichtingen uit wil komen. Ik werk nu 2 jaar bij NTI, en het soort praktijken dat jij er op nahoudt krijgt bij ons geen kans.
Beste medewerker van het NTI.
Wat ben je toch een vervelend mens. Van dat soort van jou krijg ik er regelmatig aan de lijn. Nauwelijks een opleiding, en denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Dat de logistiek bij het NTI voor geen meter klopt weet iedereen. Het is gewoon een grote chaos. Dat is waar het NTI op wacht, na drie maanden komen ze er ineens achter dat ze iets niet ontvangen hebben. Mensen zijn nonchalant met het bewaren van bewijzen. Maar bedenk wel, als hij nog weet wanneer hij iets verstuurd heeft is het altijd nog te achterhalen. Ik hoop dat TPG zich naar aanleiding van de klachten bij Radar echt zal inspannen om dat te bewijzen. Ook bij de Gouden Slak staat het NTI aardig in de picture. Ik hoop dat ze goed doorgelicht worden. Bovendien mag er ook gekeken worden naar de deskundigheid van hun personeel. Drie keer dezelfde vraag, drie keer een ander antwoord.
Jouw wantrouwen zegt heel veel over jou, je kent het spreekwoord toch?
Wat ben je toch een vervelend mens. Van dat soort van jou krijg ik er regelmatig aan de lijn. Nauwelijks een opleiding, en denken dat ze de wijsheid in pacht hebben. Dat de logistiek bij het NTI voor geen meter klopt weet iedereen. Het is gewoon een grote chaos. Dat is waar het NTI op wacht, na drie maanden komen ze er ineens achter dat ze iets niet ontvangen hebben. Mensen zijn nonchalant met het bewaren van bewijzen. Maar bedenk wel, als hij nog weet wanneer hij iets verstuurd heeft is het altijd nog te achterhalen. Ik hoop dat TPG zich naar aanleiding van de klachten bij Radar echt zal inspannen om dat te bewijzen. Ook bij de Gouden Slak staat het NTI aardig in de picture. Ik hoop dat ze goed doorgelicht worden. Bovendien mag er ook gekeken worden naar de deskundigheid van hun personeel. Drie keer dezelfde vraag, drie keer een ander antwoord.
Jouw wantrouwen zegt heel veel over jou, je kent het spreekwoord toch?
Ik snap niet dat jullie geloven dat die mensen bij het NTI werken. Als dat zo was dan zouden ze wel met hun volledige naam vermeld staan en zouden wij dat eens kunnen controleren.