Ik heb een jasje gekocht bij world tech Nederland bv. Het jasje werd 4 weken later bezorgd en veel te klein. Maar echt veel te klein.
Een retour adres is niet bekend. Een retour label zat er niet bij en..... er is geen mailadres of telefoonnummer te vinden van world tech bv.
Op internet is wel een website maar dat adres klopt niet met het adres op het pakje. Er is geen mailadres en al helemaal geen telefoonnummer of verwijzing naar de klantenservice.
Ik krijg het pakje dus niet retour gestuurd. Wat kan ik doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Retouradres onbekend, hoe moet ik mijn product nu terugsturen?
-
NeoDutchio
Re: Retouradres onbekend, hoe moet ik mijn product nu terugsturen?
World tech nederland BV? Heeft u wellicht een link naar een website. World tech Nederland BV heeft niets te maken met een webshop.
Of als u zelf op de website kijkt waar u besteld hebt, staat er wel een KVK inschrijving, contactgegevens of een adres? Of gaat het weer eens om een dropshopper ergens ter wereld waarbij u wel iets krijgt maar bij lange na niet wat u wilt?
Of als u zelf op de website kijkt waar u besteld hebt, staat er wel een KVK inschrijving, contactgegevens of een adres? Of gaat het weer eens om een dropshopper ergens ter wereld waarbij u wel iets krijgt maar bij lange na niet wat u wilt?
-
sake1987
Ik denk een dropdhopper, advertentie via Facebook?
-
Justmeagain
Dropshipper geen dropshopper of dropdhopper.
Dropshopper vind ik een prachtige aanduiding voor iemand die koopt bij een dropshipper.
Dat binnenrijm alleen al is een mooie reden om het vaker te gebruiken.
Dat binnenrijm alleen al is een mooie reden om het vaker te gebruiken.
Theotrucker
, Lady1234
en Dorfje
vinden dit leuk
-
Theotrucker
Dropshoppers kopen bij dropshippers.
Ali versus de rest
Ali versus de rest