Ik zou vrijdag examen doen en vanavond zou ik dan mijn laatste les hebben. Ik kon mijn instructeur al een paar dagen niet bereiken, dus ik bel met de rijschool. Waarna bleek dat ik helemaal geen examen heb vrijdag. Ze vroegen naar mijn inschrijfbewijs, maar dat heb ik nooit gehad, mijn instructeur heeft mij ingeschreven. Zelf krijgen ze ook geen gehoor bij hem. Ik weet denk ik wel waar hij is, zijn vader ligt/lag op sterven en hij is naar hem toe (in Kaapverdië!). De rijschoolhouder gaf indd. aan dat hij ook zoiets had gehoord.(Hoewel dat nog niet verklaart waarom hij het examen helemaal niet had ingepland).
Maar hij heeft dus gewoon lekker de boel de boel gelaten, en mij ook voorgelogen over het feit dat hij mijn uberhaupt heeft ingeschreven vrijdag. De rijschool zegt dat ik dit allemaal met hem moet regelen, maar dat klopt toch niet? Het bizarre is dat ik vroeg of er zich inmiddels ook andere leerlingen van hem hebben gemeld, maar dat was niet het geval, wat ik vreemd vind, er waren vast meer examens.
Ik ben dus op zoek nmaar andere slachtoffers, het is een rij-instructeur uit de Zaanstreek. Komt dit verhaal je bekend voor, mail me dan alsjeblieft.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rijleraar is er opeens vandoor
Re: Rijleraar is er opeens vandoor
Wat je is overkomen grenst natuurlijk aan het ongelooflijke.
Maar ondanks je probleem toch één vraag.
Heb je al aangifte gedaanvan oplichting?
En wat ze bij de rijschool zeggen is onzin.
De instructeur heeft onder hun naam les gegeven, dus zij hebben de eindverantwoording.
Succes
Maar ondanks je probleem toch één vraag.
Heb je al aangifte gedaanvan oplichting?
En wat ze bij de rijschool zeggen is onzin.
De instructeur heeft onder hun naam les gegeven, dus zij hebben de eindverantwoording.
Succes
Re: Rijleraar is er opeens vandoor
Maar je wel laten betalen .Als die rijschool ergens nog bij is aangesloten (ANWB of Bovag ) kan je daar een klacht indienen anders wordt het wel heel moeilijk.
Verder heb ik toen nooit vooruit betaald .Pas toen ik de papieren officeel pas zag betaalde ik pas .Sommige liepen dan wel te zeuren maar dan zeg je dan ga ik wel naar een ander.
Zelf aanvragen kan trouwens ook Al als het dan wel lastiger om dan een goede tijd met je rijschool te regelen.
Verder heb ik toen nooit vooruit betaald .Pas toen ik de papieren officeel pas zag betaalde ik pas .Sommige liepen dan wel te zeuren maar dan zeg je dan ga ik wel naar een ander.
Zelf aanvragen kan trouwens ook Al als het dan wel lastiger om dan een goede tijd met je rijschool te regelen.