LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rijvaardigheids onderzoek.

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ronald g

Rijvaardigheids onderzoek.

Ongelezen bericht door ronald g »

Hoi allemaal, ik heb een verschil van mening over het onderzoek van het cbr, en wel deze.
Als er een onderzoek bij een psychiater plaats vind hoort daar ook een bloed onderzoek bij alcohol e.d. Nu is mijn mening dat het vóór het onderzoek moet plaats vinden op basis van die gegevens wordt er een uitslag bekend. Nu stelt mijn tegenstander dat als het gesprek goed verloopt de bloedtest op elk tijdstip, maanden na onderzoek mag worden gedaan. Onder het motto gesprek ging goed en de test doe ik later wel, en klaar. Ik heb een heel andere mening.

Ronald.

S.

Re: Rijvaardigheids onderzoek.

Ongelezen bericht door S. »

Hallo,

Vind je bijdrage nogal onduidelijk.
Ben je slachtoffer van een ongeval of heb je er één veroorzaakt?

ronald g

Het slaat niet op mij gelukkig niet, maar als er een onderzoek gedaan wordt moeten toch alle onderdelen be-oordeeld worden. Die tegenstander is een kennis van mij die in zo een situatie zit. Heeft wel het gesprek gedaan maar niet de bloedproef en beweerd nu dat als hij alsnog na een half jaar de bloedproef doet het rijbewijs weer terug krijgt, daar gaat het dus over, want ik geloof niet dat dat kan.
Ik hoop nu iets duidelijker te zijn.

Ronald.

mylo1

Ongelezen bericht door mylo1 »

Ronald..vertel nu eens ..waarom hij die bloedproef moest doen bij het cbr??
Vind het een heel onduidelijk verhaal :?
Ik begrijp er uit dat hij zijn rijbewijs is kwijtgeraakt...maar verder??

S.

Ongelezen bericht door S. »

Nou, je bent nog niet echt duidelijk.
Heeft diegene die de bloedproef moet ondergaan dan een alcohol-probleem ofzo, en is deze persoon daarom onder behandeling van een psych?

Je laat ons wel raden....

ronald g

Plat gezegt te veel gezopen en gaan rijden. Hij denkt nu dat als hij na maanden na het gespreks onderzoek nog een bloed test kan doen, deze test kan de mate van afhankelijk alcohol of medicijnen aantonen. Mijn mening is dat door de tussen liggende tijd onderzoek en bloedtest ten nadele van betrokkene moet uitvallen. En dan ook het rijbewijs ongeldig verklaard blijft.

Het gaat er gewoon om mag je zo een test maar half doen en later de rest.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Volgens mij is die test gewoon om te kijken
of je na enkele mnd.nog verslaafd bent,dus
vind ik het wel logisch.Zo'n iemand hoort niet
op de weg.

Gesloten