Mijn Klacht:
Ik had een klacht beschreven dat voor de 2e keer een probleem met Rofra home te hebben. Nu weer tafels niet op tijd geleverd ( week 24)werden vorige week gebeld met het verhaal eettafel verkeerde kleur. Nadat me man zei ben er klaar mee gaf de jongen aan dat hij direct terug zou bellen. Nu dat deed hij 100% deze week geleverd,Nu krijg ik een mail waar ik nu dus ook achter kom dat ze alleen de eettafel leveren en nu niet de salontafel? tenminste dat maak ik uit het bedrag op !! en ook weer 3 weken verder als beloofd van de medewerker vorige week!!. Terwijl ik 2 weken geleden een mail kreeg dat ze beiden geleverd werden? wij willen ze tegelijk geleverd dit ivm met kleur is al een fout gemaakt. tevens duurt het weer 3 weken eer dat ze iets ??? we weten niet wat leveren. Wat een puinhoop je wil toch beiden tafels goed Tafel en salontafel in de goede kleur. Hoop dat u ons kan helpen met deze puinhoop….ben straks 21 weken verder als dit zo door gaat. Stom om dit bedrijf weer te vertrouwen !!!
Gewenste Oplossing:
Als de beiden tafels volgende week netjes geleverd worden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rofra home tafels niet geleverd
Re: Rofra home tafels niet geleverd
Die gewenste oplossing ook. Als t kon dan zouden ze dat waarschijnlijk doen.