| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] rollator voor een kind,
-
boogie
rollator voor een kind,
half november is er een aanvraag gedaan voor een rolator voor mijn dochtertje van 3 jaar,zij heeft een ontwikkelingsachterstand .unu is het bedrijf dat het zal leveren.ik heb al met de verzekering,achmea groeneland gebeld en die hebben ook al met unu gebeld,al meerdere malen.ik heb zelf ook met dat bedrijf gebeld,maar op de een of andere manier schijnt het heel moeilijk te zijn om een rolator te leveren.we zitten dus al meer dan een half jaar te wachten ,dit bedrijf verhindert de ontwikkeling van mijn kind,en ze doen net of ze gek zijn.ik heb ook al commisie klachten gezondheidzorg gebeld en die hebben ook al met het bedrijf gebeld ,maar ik hoor en zie niks,ik word hier zo boos en verdrietig van want ik weet niet wat ik nu nog meer moet doen om een rolater te krijgen voor mijn dochtertje,ze heeft hem echt nodig om te leren lopen.ik vind dat dit niet kan.het is de tweede keer dat ik met dit bedrijf te maken heb ,de vorige keer heb ik ook al 7 maanden op een bedje moeten wachten.je vraagt dit niet voor je lol aan ,ik was ook veel liever gewoon naar de winkel gegaan om een leuk bedje te kopen,maar dat kon helaas niet.wat is dit voor een bedrijf.....het liefst zou ik ze voor de rechter slepen wegens het verhinderen van de ontwikkeling van mijn kind maar daar heb ik helaas de middelen niet voor. mijn e-mailadres is [email protected] en het gaat om Boogie schipper.en ik ben margriet schipper de moeder van het meisje.
-
Gast
Re: rollator voor een kind,
Ik zou mijn verzekering bellen of zij een ander bedrijf weten die dit ook levert maar dan een stuk sneller.
Of zelf gaan informeren.
Of zelf gaan informeren.
-
Gast
Waarom gaat je huisarts hier niet achteraan?
Die moet toch de aanvraag bij de Verzekering indienen?
Of euh... ben ik achter
?
Die moet toch de aanvraag bij de Verzekering indienen?
Of euh... ben ik achter
-
Gast
Lieve Margriet,
In deze situatie heeft je kindje volgens mij beslist zo'n rollator nodig, wat mij bevreemd is dat het kindje niet zo'n wagentje kan krijgen, het is toch voor de algehele ontwikkeling van het kindje erg belangrijk!,
Ik zou proberen om via de huisarts zo'n wagentje aan te vragen, het kindje is er bij gediend zo'n wagentje,
Hier moeten volgens mij wel oplossingen voor wezen, en laat de huisarts dit maar eens even uitzoeken, daar is hij tenslotte mede verandwoordelijk voor, hij heeft in de medische wereld meer connecties dan die wij hebben,
Heel veel sterkte en veel liefs voor je kindje!, want voor je kindje doe je écht alles voor,
Liefs, Jan Veenman.
In deze situatie heeft je kindje volgens mij beslist zo'n rollator nodig, wat mij bevreemd is dat het kindje niet zo'n wagentje kan krijgen, het is toch voor de algehele ontwikkeling van het kindje erg belangrijk!,
Ik zou proberen om via de huisarts zo'n wagentje aan te vragen, het kindje is er bij gediend zo'n wagentje,
Hier moeten volgens mij wel oplossingen voor wezen, en laat de huisarts dit maar eens even uitzoeken, daar is hij tenslotte mede verandwoordelijk voor, hij heeft in de medische wereld meer connecties dan die wij hebben,
Heel veel sterkte en veel liefs voor je kindje!, want voor je kindje doe je écht alles voor,
Liefs, Jan Veenman.