| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SALARIS
-
mark2000
SALARIS
Hallo beste mensen,
over salaris hoor je niet veel mensen praten,
mijn vraag aan jullie.
Wat verdient een loodgieter gemiddeld.
Wat verdient een elektricien gemiddeld.
Wat verdient een timmerman gemiddeld.
leeftijdsgrens 25 tot 30 jaar, en loon in netto alstublieft.
dank U,
mark
over salaris hoor je niet veel mensen praten,
mijn vraag aan jullie.
Wat verdient een loodgieter gemiddeld.
Wat verdient een elektricien gemiddeld.
Wat verdient een timmerman gemiddeld.
leeftijdsgrens 25 tot 30 jaar, en loon in netto alstublieft.
dank U,
mark
-
Gast
Re: SALARIS
Hangt ervan af of het een loodgieter/elektricien is met een afgeronde BBL, en wat zijn taken zijn, wat het afbreukrisico is en hoelang diegene al ervaring heeft.
Ik denk netto 1250 tot 1350 voor een fulltimer, maar met een afgeronde BBL kan dit makkelijk oplopen tot 1600
Ik denk netto 1250 tot 1350 voor een fulltimer, maar met een afgeronde BBL kan dit makkelijk oplopen tot 1600
-
Gast
Of van de CNV.......
Nog goedkoper en sneller, surf eens op internet en je vindt verschillende sites waarbij je je vraag zelf kan oplossen.
Nog goedkoper en sneller, surf eens op internet en je vindt verschillende sites waarbij je je vraag zelf kan oplossen.
-
Gast
www.fnv.nl
www.cnv.nl
Daar kun je alles vinden wat betreft salarissen die bij jouw beroepsgroep en dito ervaring horen.
www.cnv.nl
Daar kun je alles vinden wat betreft salarissen die bij jouw beroepsgroep en dito ervaring horen.
-
Gast
leg uit??? Ik snap je stelling niet.
Volgens mij leven we in een markt economie.
Volgens mij leven we in een markt economie.
-
Gast
Loon dat voor de funktie staat. Het niet vangen van het loon dat er voor staat. Gewoon je bent te oud volgens de werkgevers. De werkgever willen kinderen zonder diploma'sLekker goed koop en het vollen pond rekenen bij de klant.Geloof je het niet? kijk dan maar naar de huizen van de werkgevers de boten de huizen in het buiten land.WAT KAN NIET ! vloeken mag ook niet.
-
Gast
Sorry gefrustreerd?
Of zie ik verkeerd? In dat geval, elke loodgieter, timmerman etc, begin ook direct voor uzelf en binnenkort heeft u net zo'n groot huis met boot. Want ondernemerschap is niet zo moeilijk en geheel zonder risico's en ook u heeft recht op het volle pond!
PS: voor uw facturen iemand in dienst nemen die zonder fouten schrijft en ook die het vollen (volle) pond geven om zijn boot te bekostigen!!
Groetjes van een hardwerkende zelfstandige in een doorzonwoning, in een wijk met enkele bijklussende bouwvakkers die (geloof het of niet) een boot hebben!
Of zie ik verkeerd? In dat geval, elke loodgieter, timmerman etc, begin ook direct voor uzelf en binnenkort heeft u net zo'n groot huis met boot. Want ondernemerschap is niet zo moeilijk en geheel zonder risico's en ook u heeft recht op het volle pond!
PS: voor uw facturen iemand in dienst nemen die zonder fouten schrijft en ook die het vollen (volle) pond geven om zijn boot te bekostigen!!
Groetjes van een hardwerkende zelfstandige in een doorzonwoning, in een wijk met enkele bijklussende bouwvakkers die (geloof het of niet) een boot hebben!
-
Gast
Ik denk van zijn baas, die hem ook nog eens helemaal uitbuit.vloeken mag ook niet.
Van wie niet?
-
Gast
Bof jij even, ga je gelijk een toekomstig klant beledigen, zal jij wel weer zeggen als helderziende jij word mijn klant niet. Maar stuur je een rekening naar een analfabeet veegd hij er mee af zijn REET.
Verlies je altijd bij de rechter wegens beledigen.
Verlies je altijd bij de rechter wegens beledigen.
-
Gast
Een gefrusteerd aannemer dat zijn de beste.Hardwerkend misschien wel zwart.De hele dag rondkijken of hij niet word gepakt. Een mens met taalfouten heeft dat niet .Die is verteld wat wel en niet mag en als hij jou dat ziet . Met zijn taalfouten verteld hij het de instantie.
Weltrusten Ik slaap zacht.

Weltrusten Ik slaap zacht.
-
Gast
Je snapt hem echt niet he?
Jij, ik denk gast van 15.26, weet het zo goed en is zo verbolgen dat hij gefrustreerd over komt. Ik geef hem het advies om dan vooral voor zich zelf te beginnen. In het antwoord volgt hij blijkbaar het advies op en is hij welliswaar gefrustreerd maar wel de beste aannemer.
Daarna is hij het even kwijt en legt een link met hard / zwart werken en taalfouten. Voor de duidelijkheid, ik werk hard en zeker niet zwart en slaap elke dag zonder ook maar een seconde wakker te liggen van de FIOD of van het feit dat ik geen boot heb. Ik let op mijn taalfouten maar zal zeker niet feilloos zijn. Ik denk dat ik al het personeel altijd goed behandel en voor goede voorwaarden zorg.
Maar juist om mij heen zie ik heel wat mensen in dezelfde wijk wonen met grote monden over hun werkgevers die echter zwart bijklussen met de spullen die de baas heeft gekocht, met de gereedschappen van wederom die baas en rijdend in de auto van weer die slechte baas, en zich zo een boot kunnen veroorloven.
Maar ook ik slaap rustig hoor.
.
Jij, ik denk gast van 15.26, weet het zo goed en is zo verbolgen dat hij gefrustreerd over komt. Ik geef hem het advies om dan vooral voor zich zelf te beginnen. In het antwoord volgt hij blijkbaar het advies op en is hij welliswaar gefrustreerd maar wel de beste aannemer.
Daarna is hij het even kwijt en legt een link met hard / zwart werken en taalfouten. Voor de duidelijkheid, ik werk hard en zeker niet zwart en slaap elke dag zonder ook maar een seconde wakker te liggen van de FIOD of van het feit dat ik geen boot heb. Ik let op mijn taalfouten maar zal zeker niet feilloos zijn. Ik denk dat ik al het personeel altijd goed behandel en voor goede voorwaarden zorg.
Maar juist om mij heen zie ik heel wat mensen in dezelfde wijk wonen met grote monden over hun werkgevers die echter zwart bijklussen met de spullen die de baas heeft gekocht, met de gereedschappen van wederom die baas en rijdend in de auto van weer die slechte baas, en zich zo een boot kunnen veroorloven.
Maar ook ik slaap rustig hoor.
.