Hallo,
Ik heb 1 maart meegedaan aan de actie van Samsung. Alles volgens de regels gedaan. Nieuwe telefoon gekocht, een Samsung Galaxy S8 en mijn oude telefoon opgestuurd( zelf besloten om dit aangetekend te versturen). Ik kon de volgende dag zien met de track en trace code dat mijn telefoon opgehaald was door iemand. Dit vond ik al raar.
Heb hierna verschillende keren contact gehad met Samsung, om te vragen of mijn telefoon wel aangekomen was. De mensen die ik aan de telefoon kreeg waren allemaal slecht te verstaan. Ik heb na mijn laatste telefoon gesprek gevraagd hoe dit komt, nu blijkt dat je via contact centrum in Suriname belt, werd mij verteld. Ook vind ik dat ze je behandelen alsof je dom bent.
Ik zou na 2 weken een mail krijgen ter bevestiging of de telefoon goed was.
Deze mail heb ik nog steeds niet gekregen.
Heb vanmorgen nog contact gehad via Messenger en nu zeggen ze dat mijn oude telefoon nog nagekeken moet worden en of ik nog even geduld heb. Ik wacht al 8 weken, terwijl de termijn binnen 8 weken zou zijn. Ik krijg het gevoel dat ik gewoon aan het lijntje gehouden wordt. Zijn er nog meer mensen die al zolang wachten?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung promotion inruilactie
-
Heiko Lesterhuis
Re: Samsung promotion inruilactie
Heb hetzelfde probleem. Ook telefoontje gehad uit Suriname. En een mail waarin stond dat ik waarschijnlijk iets heb fout gedaan met op sturen. Wat een geklets. Zou 250,01 terug krijgen. Zie op de post nl app dat mijn telefoon op 10 maart is aangenomen door het bedrijf in Noordwijk. Dit lijkt op pure diefstal.
Inmiddels 11 weken geleden mijn oude telefoon opgestuurd. Over en weer berichten gestuurd naar Samsung. Laatste mail is van 1 mei dat het afgehandeld is en klaar voor uitbetaling en ik mijn rekening in de gaten moet houden. Zijn nu alweer 15 dagen en verder en nog steeds niks. Waardeloze actie van Samsung
Heb uiteindelijk 18 mei mijn geld gekregen na ruim 11 weken, terwijl er werd vermeld dat het tussen 6 tot 8 weken zou duren. Ze laten je al die tijd in het ongewisse. Als ik dit van tevoren had geweten, hoe het zou gaan, had ik nóóit meegedaan. Vind het een waardeloze actie en zeer slechte service van Samsung om je niet op de hoogte te houden. Dus mensen, je bent gewaarschuwd!!! Denk goed na voor je hieraan mee doet
Oké, het heeft een stuk langer geduurd dan aanvankelijk aangegeven, maar nu is het dan toch voor elkaar. Het verdient geen schoonheidsprijs, maar u hebt gekregen waar u recht op hebt. Hopelijk kunt u daar tevreden over zijn.