LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scheidegger....niet doen !

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Kojos

Scheidegger....niet doen !

Ongelezen bericht door Kojos »

Onze ervaringen met dit "instituut" zijn zeer teleurstellend.

-Afschrijving van duizenden EURO's van onze rekening zonder onze toestemming !
-Onjuiste advisering > De "adviseur" die ons bezocht heeft ons om de tuin geleid; Klaarblijkelijk werken ze op provisiebasis.
-Afspraken niet nakomen !!!

Een gewaarschuwd mens telt voor twee !

Gast

Re: Scheidegger....niet doen !

Ongelezen bericht door Gast »

Mijn man dacht ook dat hij met scheidegger een goede keuze had gemaakt. Hij wilde twee computeropleidingen gaan doen. De eerste stelde helemaal niks voor en tweede werd na 2 lessen opgeschort. De tweede hebben met behulp van een advocaat terug betaald gekregen. Er zijn instellingen die betere en veel goedkkopere opleidingen bieden.

kojos

Ongelezen bericht door kojos »

Gevonden op het internetnet !
In de folderbrei van Scheidegger heeft men het over adviseurs. Uit Scheidegger's personeelsadvertentie blijkt echter dat op zoek is naar topverkopers ! Dit gaat natuurlijk niet samen. Onafhankelijk studieadvies is dan ook niet waarschijnlijk (hoge provisie, ervaring niet vereist).
--------------------------------------------------------------------------------

GEZOCHT (M/V)
TOPVERKOPERS
SCHEIDEGGER OPLEIDINGEN ZOEKT TOPVERKOPERS (LET OP, in meerdere regio's
in Nederland), HOGE PROVISIE, HOGE KM-VERGOEDING. Ervaring niet vereist,
maar wel een pre. MBO- denk en werkniveau. Leeftijd vanaf 25 jaar tot
50+ , i.b.v. eigen auto + telefoon. Wij geven warme leads, je deelt je
eigen agenda in. Wij bieden u de mogelijkheid tot een vast
dienstverband, en tevens goede doorgroeimogelijkheden.
Zeer goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Kijk ook op www.scheidegger.nl
mail dan naar [email protected].
U kunt uw CV ook faxen naar 030-6963086 of bel Christian (voor meer
informatie) op 06-11398349.

SCHEIDEGGER

Peter 2

Ongelezen bericht door Peter 2 »

Ik ken Scheidegger nog van de waanzinnig dure typecursussen. Helemaal niet nodig, ik heb destijds typen geleerd met een gratis oefenboekje van Olympia. Later heb ik nog eens een gratis programmaatje gedownload waarmee je je typevaardigheid kon verbeteren. Meer heb je echt niet nodig, ik ben daarmee toch echt een typevirtuoos geworden. Kennelijk een instituut dat heel veel geld vraagt en daarvoor maar heel weinig te bieden heeft.

doortje

Ongelezen bericht door doortje »

en waar kun je die typcursus downloaden? :(

Hans W.

Ongelezen bericht door Hans W. »

Ik ben al 2 jaar bezig met een cursus bij dit bedrijf. Ik heb in de gaten dat kwaliteit heel hoog in het vaandel staat en de prijs is redelijk laag in vergelijking met de concurrenten. Tevens heb ik een mooie nieuwe computer gewonnen bij hun jaarlijkse loterij.
Een echte aanrader dus!

Lax

Ongelezen bericht door Lax »

Het zijn geen adviseurs die bij Scheidegger werken maar oplichters (gejast en gedast). Ook ik dacht een goede keus gemaakt te hebben (jaren geleden). Toen ik mijn handtekening voor akkoord moest plaatsen vroeg ik de oplichter of ik het formulier mocht zien, ik wil zien wat ik onderteken, zei ik. Waarop hij zei: "het is niets bijzonders, het gaat er om dat je tot de opleiding toegelaten wordt". Enfin, ik geloofde hem op z'n woord. Op dat moment was ik in een keer 3.000 armer. Ik had namelijk begrepen dat het om een bedrag van 300 ging. De oplichter was niet meer bereikbaar. En probeer maar je recht te halen. Op het postkantoor (ik wilde het bedrag laten storneren maar dat was niet mogelijk) zeiden ze: "u heeft de zaak verloren, wat u ook doet". Pas op, mensen, het krioelt van de aasgieren, waar je ook komt. Als je geen vertrouwen meer kunt hebben in onze regering (zij die het goede voorbeeld moeten geven) wat blijft er dan nog over? Wees alert!!!

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Dit onderwerp bestaat al en wordt daaarom gesloten.

Redactie Radar

Gesloten