| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schelden en beledigen
schelden en beledigen
Hay, ik ben nieuw hier, want het leek mij een interessant forum.
Ik schrijf op diverse fora.
Maar wat me heel erg opvalt hier, is dat mensen gauw in ruzie vervallen en dan tegen elkaar gaan schelden en elkaar beledigen.
Waarom moeten dingen zo grof in de mond worden verwoord? Iedereen heeft toch een andere mening?
Das toch niet erg? Daarom is iemand toch niet gelijk niet goed bij z'n hoofd of zo, zoals ik regelmatig lees?
Ik schrijf op diverse fora.
Maar wat me heel erg opvalt hier, is dat mensen gauw in ruzie vervallen en dan tegen elkaar gaan schelden en elkaar beledigen.
Waarom moeten dingen zo grof in de mond worden verwoord? Iedereen heeft toch een andere mening?
Das toch niet erg? Daarom is iemand toch niet gelijk niet goed bij z'n hoofd of zo, zoals ik regelmatig lees?
-
Gast
Re: schelden en beledigen
Klopt,is mij ook al opgevallen.Degene die dat doen zijn hier alleen maar om mensen op stang te jagen en omdat ze zich schijnbaar vervelen.Er is maar 1 oplossing en dat is:negeren en geen aandacht aan besteden.
-
Gast
Natuurlijk mag iemand een andere mening hebben maar die worden
soms zo grof naar voren gebracht door die mensen dat daar nogal
kwaad op gereageerd wordt.
Meestal gaan die mensen met een afwijkende mening er van uit dat zij gelijk hebben en de andere niet,ook komen ze meestal niet met tegen argumenten als hun gevraagd wordt waarom ze zo denken ja en dan
loopt zo´n discussie snel uit de hand.
soms zo grof naar voren gebracht door die mensen dat daar nogal
kwaad op gereageerd wordt.
Meestal gaan die mensen met een afwijkende mening er van uit dat zij gelijk hebben en de andere niet,ook komen ze meestal niet met tegen argumenten als hun gevraagd wordt waarom ze zo denken ja en dan
loopt zo´n discussie snel uit de hand.
-
NAK
Dat heeft te maken met wederzijds respect.
Het wordt die personen ook makkelijk gemaakt om anoniem te schelden etc.
Want op de reacties afgaande heet bijna iedereen "gast"
Zet gewoon initialen neer. Is toch geen probleem???
Het is natuurlijk ook toe te juichen wanneer Radar meer de vinger aan de pols houdt en regel matig de hatelijk opmerkingen zou verwijderen.
Het wordt die personen ook makkelijk gemaakt om anoniem te schelden etc.
Want op de reacties afgaande heet bijna iedereen "gast"
Zet gewoon initialen neer. Is toch geen probleem???
Het is natuurlijk ook toe te juichen wanneer Radar meer de vinger aan de pols houdt en regel matig de hatelijk opmerkingen zou verwijderen.
-
Gast
nak , jij hebt het over wederzijds respect. dat ben ik met je eens. alleen heb ik mijn initialen noodzakelijk verwijderd, omdat ik vanaf het begin dat ik op dit forum zat werd beledigd en voor van alles werd uitgescholden. sinds ik onder gast schrijf heb ik daar geen last meer van en kan ik op een normale manier vragen stellen en zelf berichten schrijven. de kwaadbedoelde berichten zijn door radar wel verwijderd op mijn verzoek. ik hoop dat , dat niet meer nodig zal zijn.
aha, zoiets ben ik ook al eens begonnen en werd na 1 dag verwijderd, dus bereid je maar voor....morgen is dit topic foetsie
Helaas maak ik regelmatig mee dat personen die inloggen als "gast" zeer bot en onbeschoft reageren op berichtjes.Vaak raken deze reacties kant noch wal.Omdat het nog al vaak voor komt ben ik wel eens geneigd om bot te reageren op deze idiote reacties.Een enkele keer gebeurt het dat een nietsvermoedend persoon een reactie plaatst zonder eerst de voorgaande berichtjes te lezen,waarna deze persoon van mij de wind van voren krijgt.Een ieder die kenbaar maakt dat er spake is van miscommunicatie krijgt van mij dan ook per direct welgemeende excuses.Helaas zijn de meeste "gasten"er blijkbaar alleen maar op uit om serieuze forumbezoekers af te zeuren.
Normen en waarden staan bij steeds meer mensen ergens in de kelder.
Normen en waarden staan bij steeds meer mensen ergens in de kelder.
-
Gast
Het probleem is dat wanneer je wel onder je eigen naam zit er een aantal 'gasten' zijn die je constant aanvallen, maakt niet uit wat je zegt ze blijven je achtervolgen, gen zin meer in, alhoewel ik me af vraag waar ze zijn, op vakantie????