| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schelden en beledigen
schelden en beledigen
Hay, ik ben nieuw hier, want het leek mij een interessant forum.
Ik schrijf op diverse fora.
Maar wat me heel erg opvalt hier, is dat mensen gauw in ruzie vervallen en dan tegen elkaar gaan schelden en elkaar beledigen.
Waarom moeten dingen zo grof in de mond worden verwoord? Iedereen heeft toch een andere mening?
Das toch niet erg? Daarom is iemand toch niet gelijk niet goed bij z'n hoofd of zo, zoals ik regelmatig lees?
Ik schrijf op diverse fora.
Maar wat me heel erg opvalt hier, is dat mensen gauw in ruzie vervallen en dan tegen elkaar gaan schelden en elkaar beledigen.
Waarom moeten dingen zo grof in de mond worden verwoord? Iedereen heeft toch een andere mening?
Das toch niet erg? Daarom is iemand toch niet gelijk niet goed bij z'n hoofd of zo, zoals ik regelmatig lees?
-
Gast
Re: schelden en beledigen
Klopt,is mij ook al opgevallen.Degene die dat doen zijn hier alleen maar om mensen op stang te jagen en omdat ze zich schijnbaar vervelen.Er is maar 1 oplossing en dat is:negeren en geen aandacht aan besteden.
-
Gast
Natuurlijk mag iemand een andere mening hebben maar die worden
soms zo grof naar voren gebracht door die mensen dat daar nogal
kwaad op gereageerd wordt.
Meestal gaan die mensen met een afwijkende mening er van uit dat zij gelijk hebben en de andere niet,ook komen ze meestal niet met tegen argumenten als hun gevraagd wordt waarom ze zo denken ja en dan
loopt zo´n discussie snel uit de hand.
soms zo grof naar voren gebracht door die mensen dat daar nogal
kwaad op gereageerd wordt.
Meestal gaan die mensen met een afwijkende mening er van uit dat zij gelijk hebben en de andere niet,ook komen ze meestal niet met tegen argumenten als hun gevraagd wordt waarom ze zo denken ja en dan
loopt zo´n discussie snel uit de hand.
-
NAK
Dat heeft te maken met wederzijds respect.