LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SCREENING FORTIS BANK

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Wijjo

SCREENING FORTIS BANK

Ongelezen bericht door Wijjo »

VOOR MIJN WERK MOET IK BIJ VEEL INSTELLINGEN WERKEN(BEN MONTEUR) ZO OOK DE FORTIS BANK,NOU VRAAGD DE BANK EEN FORMULIER TE ONDERTEKEN WAARIN ZIJ TOESTEMMING KRIJGEN OM EEN ONDERZOEK TE DOEN OP HET GEBIED VAN VERMOGENSDELICTEN EN HET AANVRAGEN VAN EEN VERKLARING OMTRENT HET GEDRAG.IK HEB NIKS TE VERBERGEN MAAR IK VIND DIT EIGENLIJK WEL ERG VER GAAN.

MIJN VRAAG DAN OOK,MAG DIT ZOMAAR?!

Sjors_B

Re: SCREENING FORTIS BANK

Ongelezen bericht door Sjors_B »

ja dat mag, anders wordt het wel heel makkelijk om de bank leeg te halen. Ga maar eens werken bij bv Lips of Brink en moet je dan eens kijken wat ze willen weten.

gerland

Ongelezen bericht door gerland »

Een dergelijk verzoek is volstrekt normaal.

En het mag zeker (waarom zou dat niet mogen?)
Met vraagt toch toestemming?

Het staat u vanzelfsprekend vrij die toestemming te weigeren.
Waarschijnlijk heeft u dan wel een probleem met uw werkgever

Ichikoh

Ongelezen bericht door Ichikoh »

Indien U niets te verbergen heeft kunt U gewoon zo'n formulier inzake een screening invullen. Uw werkgever heeft hier namelijk al toesteming voor gegeven.

U werkgever zou U er zelf voor kunnen laten ontslaan!

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

Als je monteur bent zou ik je toetsenbord even demonteren, de Caps Lock blijft namelijk hangen.....

Verder mag dit zeker, als jij voor je werk op plaatsen komt met een verhoogd veiligheidsrisico (banken etc) dan willen ze graag weten wie er binnen de muren komt en wat die persoon in het verleden gedaan heeft. Het niet invullen van het formulier of weigeren wordt automatisch gezien als "die heeft iets te verbergen" en dan kun je je baan dus ook wel vergeten.

Wijjo

Ongelezen bericht door Wijjo »

Oké het is me wel duidelijk.
bedankt voor jullie reacties.

De Caps Lock is niet kapot hoor karr-2, zo kwam het in ieder geval wel duidelijk over ;-)

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

In het vervolg niet meer zo schreeuwen he.
Met normale letters komt het ook duidelijk over.
Ik heit gezegd.

mr T.

Ongelezen bericht door mr T. »

Mag inderdaad. Ze mogen ook van je een geheimhoudingsverklaring van je vragen (een document waarin je verklaart dat wat je hebt gezien of gehoord voor je te houden)

Gesloten