LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Seniorweb

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
J F K

Seniorweb

Ongelezen bericht door J F K »

Hallo leden van Seniorweb,

Seniorweb verhoogt de contributie voor 2004 met maar liefst 30% van
€ 14,-- naar € 18,--
Voor vele Senioren, die met een klein pensioen of uitkering rond moeten komen, is dit een ongehoorde prijsverhoging.
Derhalve roep ik alle leden op om per E-mail bij Seniorweb te protesteren of, net als ik, het lidmaatschap op te zeggen.
Het E-mailadres van Seniorweb is [email protected]

Met een vriendelijke groet,

J F K

pcman

Re: Seniorweb

Ongelezen bericht door pcman »

Vanaf januari word het Seniorweb een betaasite Bij de start in 96 werd gezegd dat internet voor de ouderen ideaal was om contacten met anderen te onderhouden .Gezien het grote aantal medewerkers ziet het er naar uit dat het in stand houuden van een website voor ouderen kennelijk een flink aantal medewerkers vergt .Inclusief zelfs en echte directeur .Nu krijgen de ouderen de rekening gepresenteerd .Om een webje te plaatsen moet men nu lid worden en om te reageren op een vrag over iets moet men eveneens lid zijn van Seniorweb .Dit is een grote schande daar bij verschillende commerciele sites het plaatdsen van een advertentie of webje en het reageren hierop geen lidmatschap vereist is De introductie pijs is nu 18 euro en het is duidelijk dat hier een voorschot .Kort en gored word en men over 1 jaar 25 euro gaat betalen .Dan nog dat het opzeggen al op 1 November dient plaats te vinden ,Kort een goed hier mag wat mij betrft de bezem wel ens door .ik heb hierover Agnes Kant en Erica Terspsta reeds benaderd

ONRECHT.HATER

Ongelezen bericht door ONRECHT.HATER »

Er zijn prima alternatieven: DE boeken voor Senioren en alle andere leeftijden, die een verhelderende uitleg willen over windows, internet en dergelijke zaken, met afbeeldingen die niets te wensen over laten. Redelijk geprijsd en perfecte naslagwerken. Voor meer specifieke vragen zijn er genoeg gratis forums te vinden en ook sites om dingen te koop aan te bieden, danwel te vragen of ruilen zijn er plenty. Protesteren kunt u altijd, maar gewoon massaal de rug toekeren is effectiever.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Gewoon met zoveel mogelijk mensen opzeggen, dan verliezen ze meer dan wat ze krijgen door die verhoging.

Tegenwoordig is alles op winst uit, meer meer en meer.

Gesloten