Afgelopen maandag, 24 oktober, in six flags holland. Het weer was niet al te best, was de hele dag grijs maar het waaide en regende niet. Aangezien het zuiden vakantie had was er niks te doen in het park. Alleen parkeerveld 1 was met 3 rijen gevuld. Wat mij enorm tegen de borst stuitte was dat heel veel attracties gewoon dicht waren. Robin Hood, schip nou zo kan ik wel ff doorgaan. Omdat het niet zo druk was moest je in elke attractie wachten totdat deze helemaal volzat. Belachelijk. Om drie uur naar huis gegaan en het gezegd bij de infobalie. weet je wat de vrouw zei: we hebben heel veel zieken vandaag je hebt het niet getroffen. Nou echt daar zakte mijn broek vanaf. Er wordt een park gerund, maakt reclame van halloween etc en dan als er zieken zijn is alles dicht. Dan regelen ze maar mensen of van mij part doe je het kaartje goedkoper maken.
Zijn er mensen die ook deze ervaringen hebben met pretparken en in het bijzonder six flags holland?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |