LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slb leesmappen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
vdzande

slb leesmappen

Ongelezen bericht door vdzande »

Ik kreeg de afgelopen week een brief van SLB Leesmappen.

En had bijna de brief zo weggegooid, ik heb nou eenmaal een enorme hekel aan reclame rotzooi.

Tovallig kijk ik nog even, en tot mijn verbazing is het een bevestiging van lidmaatschap van hun leesmap.
Voortaan zou er bezorging plaatsvinden: elke maandag beginnende vanaf 2 november. de bezorger kan alleen 's avonds bereikt worden.
Toch maar het nummer gedraaid maar niemand nam er op.

Even op hun website gekeken, (hele vage website) helemaal nergens een telefoonnummer te zien. Alleen een klachtenformulier dat ingevuld kon worden.

Toen maar de domein gegevens van slbleesmappen.nl opgevraagd, en ik had mijn telefoonnummer..

Ik krijg een mevrouw aan de lijn die niet eens goed luisterde, en die mij vervolgens adviseerde om de bevestigingsbrief retour afzender te laten gaan en dan zou de aanmelding vanzelf wel vernietigd worden.

Ik had mezelf even niet in de hand, en ik ben zo verschrikkelijk boos geworden, dat ze toch maar eieren voor haar geld koos en het lidmaatschap meteen uit de computer haalde.

Nu maar afwachten of er maandag toch niet een leesmap wordt bezorgd.
Zo ja, dan laat ik die bezorger zelf die leesmap opvreten.

vdzande

Re: slb leesmappen

Ongelezen bericht door vdzande »

De bezorger stond maandagavond dus toch voor de deur, uiteraard die zooi geweigerd, en slb leesmappen in houten was niet meer bereikbaar.

Wat nu te doen?

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

simpel, aangifte doen wegens oplichting en valsheid in geschrifte.

Maar kopieer eerst de gegevens van de site waar je hun gegevens hebt gevonden, want voor je het weet, halen zew alles weg, en kun je ze niet meer achterhalen.

Trouwens, bij mij was het afgelopen maandag 3 november............

mecijver

Ongelezen bericht door mecijver »

over slb leesmappen houten ,heb miijn lidmaatschap opgezegd ,, maar is fout gegaan, heb 4 maanden geen leesmap meer gehad ,komen ze begin maart met een incasso bureau of ik even 211 euro wil betalen, met alle dreigementen die erbij horen ,direct incasso bureau. maar 4 maanden geen map gehad en wel betalen ,kan toch niet, gebeld met slb ,zouden terug bellen tot 2x toe ,nooit terug gebeld natuurlijk. en dreigen het incasso bureau met van alles, en ook al 3x n regeling kunnen treffen ,maar dan moet ik nog 127 euro betalen haha
kan dat allemaal zomaar.

Crientje_20

Ongelezen bericht door Crientje_20 »

Dat kunnen ze niet zomaar maken. Heb je wel een bevestiging van je opzegging gekregen? Heb je nog een kopie van je opzegging?

Want zij moeten het hoe dat ook bevestigen. Op het moment dat je de bevestiging hebt, hebben zij toch echt een probleem.

Gewoon dan contact opnemen met het incassobureau en een kopie van de bevestiging naar hen toe sturen.

Je kan hen ook nog eens heel boos opbellen en eisen dat het rechtgetrokken wordt, anders dat je wel even op het kantoor langs komt. Helpt ook vaak.

Of gewoon een keer onverwachts voor de deur staan.....

Gesloten