LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slecht functionerende boodschappen troley

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Lientje72

Slecht functionerende boodschappen troley

Ongelezen bericht door Lientje72 »

In jan. 2018 een boodschappen troley gekocht van het merk playmarket up go van € 149.Heb spijt van mijn aankoop.De wagen zakt in moeilijk laden van de boodschappen en trekt naar rechts .De bedoeling is dat je hem voort duwt.Wat te doen en wat zijn mijn rechten?
Groeten Lien

NeoDutchio

Re: Slecht functionerende boodschappen troley

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Heeft u dit al bij de verkoper gemeld en wat is zijn mening daar over?

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Achter je aan trekken ...

Technisch gezien lijkt het me lastig om die erg bewegelijke wieltjes juist voor je uit te moeten gaan duwen ...

http://www.playmarketshop.com/en/products/go

Een review op scouters: Een instabiele trolley. Het zwenkt uit. Trap regelmatig tegen het ijzeren verbindingsstaafje tussen de grote wielen. Een rollator of kinderwagen hebben zoiets niet of het loopt in het midden omhoog. Klep van de tas kan niet vastgezet worden door bijvoorbeeld een klittenbandje. De trolley wordt dus nu meer als een jaar niet meer gebruikt wat zonde is.
Laatst gewijzigd door hänschen klein op 27 feb 2018 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Lientje72 schreef:In jan. 2018 een boodschappen troley gekocht van het merk playmarket up go van € 149.Heb spijt van mijn aankoop.De wagen zakt in moeilijk laden van de boodschappen en trekt naar rechts .De bedoeling is dat je hem voort duwt.Wat te doen en wat zijn mijn rechten?
Groeten Lien
Deze trolley heeft aan de voorkant zwenkwieltjes waardoor het lastig duwen is.
De bedoeling van een trolley is toch dat je deze achter je aantrekt? :wink:
En het goed inladen van de boodschappen vereist oefening zodat de tas aan alle kanten goed wordt opgevuld en dus niet meer naar rechts trekt of inzakt.
Kijk anders ook even of het klittenband overal op dezelfde hoogte aan het frame is bevestigd.

arvandongen

Ongelezen bericht door arvandongen »

Als je een L-profiel plaatst in het midden, dan krijg je weer een volwaardige trolley.

scontra

Ongelezen bericht door scontra »

Lientje72 schreef:In jan. 2018 een boodschappen troley gekocht van het merk playmarket up go van € 149.Heb spijt van mijn aankoop.De wagen zakt in moeilijk laden van de boodschappen en trekt naar rechts .De bedoeling is dat je hem voort duwt.Wat te doen en wat zijn mijn rechten?
Groeten Lien

Heb toch het idee dat u zelf iets fout doet bij de ingebruikname van deze trolley.
Ga eens op uw gemak m.b.v. de gebruiksaanwijzing na of u alle stappen voor de ingebruikname wel goed heeft opgevolgd.
De trolley kan zowel geduwd als getrokken worden gebruikt.
Bij het duwen gebruikt u hem gelijk bijv. een rollator en trekken doet u hem op de twee achterwielen, de zwenkwielen komen dan los van de grond.
Op de openbare weg laat het vehicle zich makkelijker trekken dan duwen omdat de ondergrond niet egaal is.
Houdt ook rekening met het max. laadvermogen en de zwaardere zaken moeten wel onderin.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Het lijkt me toch op een soort kinderwagen voor je boodschappen, zo'n buggy heeft ook zwenkwielen aan de voorkant.
TS moet gewoon de verkoper aanspreken op het gebrek.Dat de tas inzakt tijdens het laden zal eerder een product eigenschap zijn, maar je mag wel verwachten dat hij normaal rijdt denk ik

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik zou ook even naar de verkoper terug gaan. Kennelijk zit het ene wiel wat vast.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Plankje in bodem!

Ja, de fiets tassen en de normale tas zonder wielen hebben stukje laminaat op bodem, blijft de tas netjes recht en het geplastificeerde karton is rommel....
Zo zal deze Trol ook langer mee gaan.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

De oorzaak dat deze trolley geduwd zo matig rijdt zijn de erg kleine wielen vooraan. Hoe kleiner de doorsnede van de wielen, dit geld ook voor rollators en kinderwagen, hoe slechter het rijgedrag op openbare weg.
Een fiets met grote wielen rijdt ook lekkerder dan een fiets met kleine wielen.

Het beste werkt nog altijd een trolley welke je trekt, zware spullen onderin, zodanig dat als hij rijdt de balans er voor zorgt dat hij in evenwicht is.

hänschen klein

Ongelezen bericht door hänschen klein »

U heeft gelijk ... maar het werkt dus (bij u) niet ...

in een promotiefilmpje wordt de troley als een kinderwagen geduwd:

https://www.youtube.com/watch?v=WmGd2YvMCbw

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Ja dat zie ik ook , echter lijkt mij de trolley achter je aan trekken , zoals bij de meeste trolley.s , gewoon toch wel soepeler gaan.
Dat kan met deze uitvoering ook.

Lientje72

Ongelezen bericht door Lientje72 »

Deze boodschappen wagen is speciaal gemaakt om ook te duwen .Anders kan je beter een wagentje kopen om alleen te trekken is dan ook stukken goedkoper.Deze kost wel € 149 .

Gesloten