LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] slechte bezorging via media express b.v ons blad PU
slechte bezorging via media express b.v ons blad PU
we hebben een slechte ervaring met het bezorgen van een maandblad. Het gebeurde dat we dus wel de acceptgiro in de bus kregen doch het blad nimmer is bezorgd. De verspreider van media express beweerd echter zelf het blad in de bus gedaan te hebben en niet een van zijn bezorgertjes, omdat het een blad is wat niet zoveel abonnees kent in zijn wijk?? Na diverse telefoontjes (nog moeilijk te bereiken ook vanwege niet terugbellen na inspreken of gewoon niet opnemen) kregen we het antwoord. Pech voor u er is geen blad meer in voorraad hier. UIteindelijk de klacht maar neergelegd bij serviceteam sanoma uitgevers. Even afwachten of ze hun belofte houden en ons alsnog een blad van power unlimitted sturen van september. Vertrouwen in de media expresse is ver gedaald na zo een slechte afhandeling. Hebben meer mensen hier klachten over?
Re: slechte bezorging via media express b.v ons blad PU
Vroeger kregen wij ook enkele bladen via Media Expresse.
Na klachten hebben we de uitgever voor de keuze gesteld: of het abonnement wordt opgezegd, of we krijgen het blad per post.
Dat hielp, en voortaan werd het blad via de post bezorgd.
Tegenwoordig heb ik geen klachten meer over hun.
Maar het lijkt me heel uidelijk, geen levering, dan ook niet betalen.
Na klachten hebben we de uitgever voor de keuze gesteld: of het abonnement wordt opgezegd, of we krijgen het blad per post.
Dat hielp, en voortaan werd het blad via de post bezorgd.
Tegenwoordig heb ik geen klachten meer over hun.
Maar het lijkt me heel uidelijk, geen levering, dan ook niet betalen.
Ja gast 10:33uur, dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Meestal betaal je eerst je abonnement vooruit (via acceptgiro danwel automatische incasso) en dan volgen de leveringen. Of afschrijving vindt kort na eerste levering plaats.
In dat geval heb je dus al betaald en dan is het gewoon afwachten of levering ook daadwerkelijk gebeurd.
Indien niet, dan kun je het bedrijf schriftelijk hiervan in kennis stellen. Maar ik ben bang dat je weinig daartegen kunt doen als de bezorger zegt dat hij wél geleverd heeft.
Meestal betaal je eerst je abonnement vooruit (via acceptgiro danwel automatische incasso) en dan volgen de leveringen. Of afschrijving vindt kort na eerste levering plaats.
In dat geval heb je dus al betaald en dan is het gewoon afwachten of levering ook daadwerkelijk gebeurd.
Indien niet, dan kun je het bedrijf schriftelijk hiervan in kennis stellen. Maar ik ben bang dat je weinig daartegen kunt doen als de bezorger zegt dat hij wél geleverd heeft.
Hmm, is mij nog nooit overkomen.
Meestal bij een blad krijg ik het blad en dan de acceptgiro.
Als het jouw woord is tegen het hunne? Laat ze maar aantonen dat ze bezorgd hebben.
Ik weet het, is lastig, maar krtantenbezorgers krijgen ook op hun donder als ze een klacht krijgen.
Meestal bij een blad krijg ik het blad en dan de acceptgiro.
Als het jouw woord is tegen het hunne? Laat ze maar aantonen dat ze bezorgd hebben.
Ik weet het, is lastig, maar krtantenbezorgers krijgen ook op hun donder als ze een klacht krijgen.
ik krijg al 3 weken lang de yes in mijn brievenbus die is niet eens voor mij maar voor iemand die 5 straten verder op woont
ben een keer naar haar toe gegaan of ze media expresse zou willen bellen dat ze t op t goede adres moeten bezorgen
ze heeft gebeld en ze zouden er op letten
inmiddels is het weer 2 keer gebeurt
ben ook niet meer terug gegaan naar dat meisje sorry hoor ik ben geen postbode
maar t is wel raar dat ik m in mijn brienvebus krijg 3 keer achter elkaar terwijl er toch echt een heeel andere straatnaam op staat
ben een keer naar haar toe gegaan of ze media expresse zou willen bellen dat ze t op t goede adres moeten bezorgen
ze heeft gebeld en ze zouden er op letten
inmiddels is het weer 2 keer gebeurt
ben ook niet meer terug gegaan naar dat meisje sorry hoor ik ben geen postbode
maar t is wel raar dat ik m in mijn brienvebus krijg 3 keer achter elkaar terwijl er toch echt een heeel andere straatnaam op staat
Wel gast 10:54 als je het eerste artikeltje goed gelezen had, dan wordt het blad niet door een "week/maandblad" bezorger bezorgd, maar juist door de verspreider [distributeur] van de bezorgers.Geplaatst op 23 Sep 2004 10:54 door Gast
Ik weet het, is lastig, maar krtantenbezorgers krijgen ook op hun donder als ze een klacht krijgen
Laten we hem/haar gemakshalve maar de CHEF van de bezorgers noemen.
Probeer maar eens aan te tonen dat de CHEF van de bezorgers zijn werk niet goed doet. Ja, tenzij er meer klachten komen van die man/vrouw, maar dat is een ander verhaal. Het gaat nu om 1 adres wat klaagt!
Niettemin ben ik van mening dat een abonnee [klant] altijd het voordeel van de twijfel moet krijgen inzake deze. Maar legt dat maar eens uit aan degene die jouw klacht behandeld en beoordeeld.
Zelf heb ik, na 17 jaar, eigenlijk helemaal geen klachten over de bezorging van de Media Expres.
Echter, mijn ouders, die in Haarlem wonen, daar is het een ramp.
Na vele malen een blad niet te hebben ontvangen kregen zij het per post maar ook dat ging niet goed. (Het blad kwam regelmatig een week later)
Nu heeft mijn moeder het opnieuw geprobeerd en ik ben benieuwd of het deze keer goed gaat.(Eigenlijk durfde ze het niet meer aan omdat ze geen zin had in weer al die telefoontjes.)
Echter, mijn ouders, die in Haarlem wonen, daar is het een ramp.
Na vele malen een blad niet te hebben ontvangen kregen zij het per post maar ook dat ging niet goed. (Het blad kwam regelmatig een week later)
Nu heeft mijn moeder het opnieuw geprobeerd en ik ben benieuwd of het deze keer goed gaat.(Eigenlijk durfde ze het niet meer aan omdat ze geen zin had in weer al die telefoontjes.)