LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service na verzenden verkeerd artikel, herkenbaar?

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
John P

Slechte service na verzenden verkeerd artikel, herkenbaar?

Ongelezen bericht door John P »

Meer dan één keer meegemaakt:

Ik bestel een artikel online. Dit keer bij een bouwmarkt. Na aanklikken van aantal en ook belangrijk, de maat, krijg ik een paar dagen later het artikel binnen. Het juiste aantal met de verkeerde maat. Gebeld met klantenservice. Die geven me instructies om het verkeerde artikel retour te zenden. Omdat er bij mij enige tijdsdruk achter zit vraag ik of het juiste artikel diezelfde dag nog verstuurd kan worden. Per slot van rekening heeft de leverancier de vergissing begaan en het lijkt me dan wél zo klantvriendelijk om met enige prioriteit het juiste artikel te versturen. Antwoord: "nee, wij hebben onze vaste leveringstermijnen".
Is dit herkenbaar?

John
Laatst gewijzigd door Radar op 18 okt 2017 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast omwille van de duidelijkheid

rvjapio

Re: Slechte service na verzenden verkeerd artikel, herkenbaar?

Ongelezen bericht door rvjapio »

Ja hoor, dat is herkenbaar. U hebt recht op een vervangend product, niet op de verzendservice van de levrancier.

vroem

Re: Slechte service na verzenden verkeerd artikel, herkenbaar?

Ongelezen bericht door vroem »

de meeste bouwmarkten hebben lange openingstijden , wellicht toch even de moeite nemen daar langs te gaan? heeft u het ook nog sneller in huis.

Gesloten