LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte service Society Shop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
carin.snijder

Slechte service Society Shop

Ongelezen bericht door carin.snijder »

Wij maar denken dat de Society Shop een betrouwbaar bedrijf is die z'n klanten serieus neemt.
Voor zoon die in augustus '18 start aan de IVA Driebergen kopen wij een mooi pak met 2 pantalons. Binnen 3 maanden gaat de eerste pantalon (150,-) kapot in het kruis.
Twijfelachtige reactie van de Society Shop: U mag er nóg 1 kopen voor de helft van de prijs.
Dat doen we want je moet toch wat. De tweede pantalon heeft binnen 3 maanden hetzelfde probleem. De derde ook (we kochten er immers 2.)
Nu vinden we het niet lollig meer.
De Society Shop doet ons nogmaals dezelfde aanbieding.
Deze keer accepteren wij het niet.
Want inmiddels bijna 1000 euro armer en nog steeds geen compleet pak gaat ons te ver.
We willen dat de Society Shop ons tegemoet komt door de drie pantalons te vergoeden. Dat zou neerkomen op 375,- want we hebben nog steeds geen fatsoenlijk pak voor die 1000,-. En anders op z'n minst een nieuwe pantalon.
Het antwoord van de Society Shop: ' We vergoeden niets want de slijtage is abnormaal.'

Zoon wil het graag zelf oplossen maar komt niet verder dan bovenstaande reactie.
Dan mag ook ik in actie komen. Via de Facebookpagina van de Society Shop stuur ik met Messenger een bericht. Dezelfde dag krijg ik een hoopgevend antwoord:
Beste Carin, wat vervelend van de pantalons van de pakken. De “oplossing” die jullie is aangeboden lijkt me ook zeker niet passend. Zou ik mogen weten bij welk filiaal dit is en hier op de e-mail over terug komen? Ik wil dit graag passend voor u oplossen.

Ik stuur de gevraagde gegevens door maar de beloofde e-mail komt niet dus ik stuur opnieuw een bericht via Messenger.
De reactie: Mijn excuses voor het wachten> ik heb uw klacht nogmaals bij onze klantenservice aangekaart. Zij nemen zsm contact met u op
Daarna niets meer. Op herhaalde berichten van mij krijg ik een standaard reactie terug: Bedankt voor je bericht. We proberen dit zo snel mogelijk te beantwoorden.

Ik geloof dat we ons verlies moeten nemen, hoe zuur ook. De Society Shop is ons in ieder geval kwijt als klant.

Tip voor een nieuwe slogan, geheel gratis:
Society Shop: Dé winkel voor kleding waarin u niet mag bewegen.

Lady1234

Re: Slechte service Society Shop

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Moet zoon een flink eind fietsen iedere dag naar school?

moederslink

Re: Slechte service Society Shop

Ongelezen bericht door moederslink »

En misschien met een kapot versleten zadel? :(

Gesloten