LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] slechte sportbegeleiding met achmea healtcenter

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
brenda229

slechte sportbegeleiding met achmea healtcenter

Ongelezen bericht door brenda229 »

zins paar maanden sport ik bij mijn moeder bij achmea. Op de opendag is goede begeleiding beloofd en ervaren personeel.
wij trainen hier een tijdje en er zijn 2 zalen, daar loopt vaak maar 1 medewerker en ook nog vrij onervaren. Die vaak ook nog administratief werk zit te doen.
dus er is totaal geen sprake van begeleiding zoals overeengekomen.
Daarbij heb ik oefeningen verkeerd gedaan doordat ik geen begleiding had en heb zelfs enorme rugklachten hierdoor gekregen.
Ik heb een klacht ingediend. maar krijg weinig respons.
wie heeft deze ervaring ook, ik train in arnhem en veel mensen die hier trainen denken er zo over. Is dit overal zo?
brenda

brenda229

Re: slechte sportbegeleiding met achmea healtcenter

heel herkenbaar.
ik zeg ook op, er is gewoonweg geen begeleiding, niemand kijk hoe je het doet en of je goed doet.
centrum is op zich erg mooi. Maar ik kom op te sporten en ik goed begeleid te worden. Dit is bij de introductie me verteld, daarom ben ik er gaan sporten.
Ik ben ook aan het rondkijken naar andere sportschool. Ik ben beetje huiverig geworden want hier is ook veel beloofd en niet nagekomen.
Mijn jaarschap loopt over maand of 3 af en ik zeg ook op.
Ben dus ook echt heel ontevreden.

goldenstar

Ongelezen bericht door goldenstar »

in zutphen is alles prima geregeld!

brenda229

in arnhem is echt drama.
2 grote zalen, vaak maar een begeleider die vaak nog administratieve handelingen aan het verrichten zijn.
nu krijg ik nog 2 maanden tegoed van ze. Krijg ik doodleuk een mail dat ze die niet gaan uit betalen.
vind echt schandalig.
maar wordt vervolgd
brenda

Gesloten