op donderdag 1 maart jl werd bij ons een slimme meter geplaatst door Stedin kast weer inruimen en vervolgens kwam er een controleu dus weer in en uitruimen van de kast. Zaterdag 3 maart hadden we geen warm water Maandag 5 maart gebeld voor 9 uur. Zouden worden teruggebeld om 1500 uur weer gebeld monteur kon pas donderdag 8 maart komen Dit pikte ik niet Spoedmail naar technische dienst door medeweerkster We zouden die maandag nog worden gebeld Dinsdag 6 maart werden we gebeld monteur zou die dag langskomen wat ook gebeurde. Monteur constateerde dat aansluiting foutief was verschillende keren kast in en uitruimen telefoonkosten geen warm water. Bij Stedin kon ik hierover geen klacht indienen.
Ik begrijp ook niet dat de controleur donderdag dzze fout had ontdekt Hebben meer mensen slechte ervaring met Stedin?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Slimme meter: slechte service van Stedin
-
yanick2005
Slimme meter: slechte service van Stedin
Laatst gewijzigd door Radar op 14 mar 2018 09:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp
-
NeoDutchio
Re: Slimme meter: slechte service van Stedin
Wat heeft een watermeter met warm water te maken? Er stroomt koud water het huis in die verwarmt wordt door een boiler of ketel.
En wat doet opslag in een meterkast? Levensgevaarlijk
Ging de cv dan niet aan of zo?
ach Stedin, blinkt nu niet uit in de juiste communicatie. Ook bij ons was die domme meter fout aangesloten.....en dan komen ze pas 1 maand later om te herstellen. Want wij hadden niet opgegeven dat we zonnepanelen hadden. Uuuh ik heb een bevestiging van Stedin dat ze deze melding hadden ontvangen. En o ja. onze gas meter moest ook digitaal worden, nooit over gecommuniceerd. Dus Stedin, beter communiceren en zeker betere monteurs in dienst nemen en/of opleiden.