Ik wou vandaag een sms afbeelding bestellen voor mijn zusje die vandaagjarig is (14 mei).
Dit deed ik bij 12logo.
Er stond bij dat de gespreks kosten 80 cent p/m kosten + kosten voor gebruik van eventuele mobieltelefoon.
Ik belde met mijn mobiele telefoon naar het nummer 0900-0230.
De eerste twee minuten was puur reklame.
Daarna kon ik mijn bestel code invoeren.
Hierna kwammen onzinnige vragen zoals of ik een abbonement had en welke provider ik had dit is naar mijn inzien gewoon een vragen onderzoek waar ik ten eerste niet voor gevraagt had en ten tweede moet ik er nog bijna een euro voor betalen ook.
Toen mocht ik het telefoon nummer in toetsen van de telefoon waar de bestelling naar toenmoest.
Toen werd er duidelijk gemaakt dat ik pas mocht ophangen als ik een service nummer te horen kreeg.
Dit werd dan nog eens een paar keer herhaald.
Daarna werd er gezegd dat de bestelling was verstuur en dat de verbinding automoatisch werd verbroken.
DIT GESPREK DUUR 5MINUTEN en 15 SECONDEN.
Dan kom je tog al gauw op een bedrag van 5 EURO!!!!!!!!
Ik wou graag weten of dit zomaar mag, dat ze je gewoon 3 a 4 minuten voor lucht aan de lijn houden?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sms afbeelding bij 12logo
Re: Sms afbeelding bij 12logo
Zou het niet beter zijn om eerst eens contact met 12logo op te nemen en om uitleg te vragen i.p.v. meteen op een consumentensite te gaan klagen?
Misschien hebben ze wel een hele goeie verklaring en uitleg voor het feit dat je zolang aan de lijn hebt gehangen.
Misschien hebben ze wel een hele goeie verklaring en uitleg voor het feit dat je zolang aan de lijn hebt gehangen.