LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sms bombardement 5th Avenue

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Weatherbabe

sms bombardement 5th Avenue

Ongelezen bericht door Weatherbabe »

Vanaf de jaarwisseling 2006 worden ik en mijn zusje gebombardeerd met smsjes van uitgaansgelegenheid the 5th avenue in Arhem, www.5avenue.nl. Voor het krijgen van kaartjes voor het oud en nieuw feest, moest mijn vriendin van iedere deelnemer het mobiele nummer achterlaten. Geen idee waarvoor, maar gewoon gedaan.
Vanaf die tijd worden we bestookt met smsjes waar we niet om gevraagd hebben.

Ik heb al meerdere malen geprobeerd om van deze smsjes af te komen, door te mailen naar 5th avenue. Ik heb zelfs gemaild naar het adres waar de sollicitaties naar toe moesten worden gestuurd, om zeker te weten dat mijn email gelezen zou worden. Helaas allemaal zonder resultaat. Ik ontvang nog steeds die irritante smsjes, terwijl ik er verder nooit kom.

Wie heeft/had hier ook last van of nog beter.....wie weet hoe ik hier vanaf kom?

jor

Re: sms bombardement 5th Avenue

Ongelezen bericht door jor »

Ik weet niet of de sms'jes je geld kosten maar probeer deze eens. Mij hebben ze van een duur sms-nummer afgeholpen maar kijk eerst goed of het werkt voor jou want het is niet helemaal gratis dacht ik.

http://www.smsstoppen.nl/

succes.

Gesloten