LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spam

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
c-h.de.wit

Spam

Ongelezen bericht door c-h.de.wit »

Wie van de HetNet abonnee´s heeft er na dat HetNet zelf een Spam filter aanbied voor €1,25 per maand zoveel last van Spam
Het lijkt wel of ze het er zelf opzetten??.[/b]

achterdefeitenaanloper

Re: Spam

Ongelezen bericht door achterdefeitenaanloper »

spamfilters en virusscanners hebben een ding gemeen: ze lopen achter de feiten aan. Waarbij de verzenders van spam ten opzichte van de virusverspreiders ook nog een commercieel belang hebben. Omdat spam wordt verzonden door bedrijven die werken als een soort digitale folderverspreider. Voor een product dat ze zelf op de markt brengen of in opdracht van een bedrijf dat middels spam zijn product aan de man of vrouw wil brengen. Voor hun is het dus zaak om spamfilters altijd een stap voor te blijven. Als de folderverspreider niet meer betaald wordt of meer kosten maakt dan zijn of haar inkomen is, zal hij of zij geen enkele folder meer verspreiden. Hetzelfde geldt voor spammers. Op het moment waarop niemand meer hun product koopt of boetes worden opgelegd die zo hoog zijn dat de winst compleet opdroogt, stop de spam vanzelf. en overigens het heeft geen nut om spam terug te sturen zoals dat wel kan met onvraagde post. Want de spam blijft bouncen, althans dat is mijn ervaring. Ons bombarderen ze wel ongevraagd en ongewenst, maar zelf hebben ze hun systeem goed afgeschermd tegen hun terugkerend spam

kaatje

Ongelezen bericht door kaatje »

Ook wij hebben bij planet een spamfilter. en ik moet zeggen dat hij heel goed werkt. Voor heen kwamen we om in ongevraagde e-mails nu niet meer.

Suus

Ongelezen bericht door Suus »

Dan heb jij zeker een duurdere uitgaven van de anit spam filter van planet. Ik krijg nog steeds veel spam binnen en ze bevatten ook nog eens allemaal een virus. Lang leven de Norton Virusscanner!!

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Er zat providers zoals Zonnet waar je helemaal niks voor Spamfilters e.d. extra voor hoeft te betalen.
Een Spam met een virus lijkt me onzin wel met spyware.

Je moet z`on mail ook niet openen want door de plaatjes die in z`on mail zit kunnen ze al zien of je hem hebt bekeken .Bij Outlook (niet express)zit optie om dit te voorkomen.

Maar wat voorzichter met je mails verspreiden is veel beter.Neem anders een extra email voor zulk soort dingen.

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Er zijn wat woorden weggebleven maar is het wel begrijpelijk zo.

Gesloten