Hallo,
ik hoop hier op het forum een sieraadkenner of een juwelier te vinden die wil reageren op mijn bericht. Mijn vader heeft een paar sieraden gekocht. Ze zijn speciaal ontworpen en gemaakt voor mijn vader. Alle is afgehandeld en betaald. Nu wil mijn vader graag een specificatie van een sieraad hebben. Het enige wat wij weten is hoeveel karaats en hoeveel gram goud. Mijn vader wil ook graag weten hoe het ontwerp is gemaakt. Welk materiaal en de precieze kleur van de steen is gemaakt etc. etc. Ik neem aan dat de klant het recht heeft om dat te weten en daar een specificatie voor krijgt? De juwelier wil helaas niet meer info geven. Hoe kunnen wij dit voor elkaar krijgen? Wie weet hier meer over?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Specificatie sieraad
Re: Specificatie sieraad
Zoek een andere juwelier, ga naar een veilinghuis, google een edelstenendeskundige, enzovoort.
Dat zijn dingen die je beter van tevoren had kunnen vragen. Dan had de juwelier deze zaken kunnen bijhouden.
Inderdaad naar een andere juwelier. Hou wel rekening met het prijskaartje hiervoor.
Ook een autoverkoper hoeft niet alle ingrediënten van een auto te specificeren.
Waarom wil je vader dit allemaal weten ? Vertrouwd hij iets niet ?
Ook een autoverkoper hoeft niet alle ingrediënten van een auto te specificeren.
Waarom wil je vader dit allemaal weten ? Vertrouwd hij iets niet ?