Hallo Lezers,
Ik heb een vraag: heeft iemand ervaring met het kopen van slimme onderleggers voor matrassen en kussens e.d. die tijdens busreisjes aangeboden worden ( je maakt dan een tussenstop tijdens de busreis waar de "wonderartikelen" aangeboden worden voor veel geld).
En is er een mogelijkheid om van deze aankoop af te komen als je spijt hebt? B.v. zelfde regeling als wet op de colportage?
Bvd voor de reactie!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spijt aankoop tijdens reisje
Re: spijt aankoop tijdens reisje
Al beweert de organisator van niet: hier is de wet op de colportage van toepassing. Men richt zich immers op het Nederlandse publiek, en dus is te allen tijde deze wet hierop van toepassing.
Ik heb de schurft aan dit soort reisjes. Ze laten je naar de middle of nowhere rijden, om daar urenlang te leuteren over die wonderspullen. In de hele omgeving is niets anders te doen, dus je wordt wel ongeveer gedwongen zo'n nep-demonstratie bij te wonen.
Zegt je in dit verband de naam Mercator Reizen iets? Die hebben daar een handje van. Wanneer je recht wil hebben op de beloofde kado's, moet je helaas die demostratie bijwonen......
Je HOEFT er niets te kopen, maar je vindt het al gauw zielig wanneer niemand dat doet........
Ik heb de schurft aan dit soort reisjes. Ze laten je naar de middle of nowhere rijden, om daar urenlang te leuteren over die wonderspullen. In de hele omgeving is niets anders te doen, dus je wordt wel ongeveer gedwongen zo'n nep-demonstratie bij te wonen.
Zegt je in dit verband de naam Mercator Reizen iets? Die hebben daar een handje van. Wanneer je recht wil hebben op de beloofde kado's, moet je helaas die demostratie bijwonen......
Je HOEFT er niets te kopen, maar je vindt het al gauw zielig wanneer niemand dat doet........