LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] StarGuideCasting

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Mieke01

StarGuideCasting

Ongelezen bericht door Mieke01 »

Ik sta ingeschreven bij StarGuideCasting. Ik heb al aan heel veel leuke dingen mogen deelnemen door StarGuideCasting. Zo heb ik bijvoorbeeld mogen figureren in de videoclip van Moke. Ook heb ik al mee gedaan aan verschillende audities en heb ik een castingshoot gehad zodat ik goede foto's heb om voorgesteld te kunnen worden aan opdrachtgevers.

Groetjes Mieke!

Joanneke1984

Re: StarGuideCasting

Ongelezen bericht door Joanneke1984 »

Ik sta ook al een tijdje ingeshreven bij StarGuideCasting. Ik ben stand-in geweest bij het nieuwe tv programma Rootz. Dat was echt super leuk! Ook heb ik een acteerauditie gedaan, en ik ben DOOR! Nu ben ik besttalent :D

MirandadeGroot

Ongelezen bericht door MirandadeGroot »

Ik was ook naar de acteerauditie geweest!! Ik was helaas niet door maar had wel super veel goede tips gehad en ga het volgend jaar zeker weer proberen!! Ook heb ik binnenkort nog een muziekauditie, heb er nu al zin in!

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.
dit is reclame niet toegestaan

Gesloten