Ik word gek van deze (zogenaamde) stichting!! Deze stichting zou kindertjes in arme landen helpen en vraagt (minimaal) 1x per maand via de post om een financiele bijdrage.
Ik krijg deze post nu al 1,5 jaar op naam van een ander op mijn adres. Ik stuur het al 1,5 jaar terug met het verzoek deze persoon uit het bestand te halen, maar zonder resultaat. Als je een brief stuurt naar het adres wat onderaan de brief staat krijg je deze weer terug met de mededeling dat het adres/geadresseerde niet bestaat en als je ze belt krijg je never nooit iemand aan de lijn.
Wat kan je hier in hemelsnaam aan doen?? Het is natuurlijk idioot dat ik me hier zo aan irriteer, maar ja....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stichting David Livingstone Int.
Re: Stichting David Livingstone Int.
Wat je misschien kan doen is een grote doos volgooien met stenen en dan retour afzender sturen. Zodoende moeten hun de kosten betalen.
Je zou ook gewoon de post weg kunnen gooien natuurlijk en je er niet aan ergeren.......
Je zou ook gewoon de post weg kunnen gooien natuurlijk en je er niet aan ergeren.......
Re: Stichting David Livingstone Int.
Gaat bij mij gelijk bij de oude kranten. Zo ook van al die andere instellingen, waar ik nooit om gevraagd heb. Ik verscheur ze eerst en dan weg er mee! Ik geef waar aan IK wil en mezelf voor opgegeven heb!