LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stop Oneerlijke Folders
Re: Stop Oneerlijke Folders
Gast zonder e-mailadres, ik geloof JOU ook, maar ik kom voorlopig ook niet meer hier op het forum.
AK, en alles wat na mij komt zal nep zijn!
AK, en alles wat na mij komt zal nep zijn!
En waarom gelooft iedereen ineens de niet geregistreerde gast500?? Hij neemt de boel in de maling en zet mij, de echte, voor schut met z'n mooie verhaaltjes. Het is heel jammer dat hij dit doet. Ik weet ook niet waarom. Ik zit echt niet te kicken om de naam gast500. Als hij zich zo graag zo noemt mag ie 'm hebben. Wat kan mij die naam nu schelen. Het gaat erom wie ik ben. Dus nep-500: mail me en ik geef je de wachtwoorden. Kun je ze zelf aanpassen en verder gaan als gast500. Ben je dan blij?? Leuk, he? Om iemand zo in de maling te nemen. En de andere gasten hier! Jullie zijn allemaal in de maling genomen, nel, ak en louis.
Het is bijna om te huilen!!
Het is bijna om te huilen!!
Ja inderdaad in de maling genomen door de geregistreerde
Gast500.
De huichelaar.
Waarom zou ik die moeite allemaal nemen om hierop te reageren?
En waarom was ik eerst niet geregistreerd en nu ineens wel?
Omdat de nu geregistreerde Gast500 donders goed wist hoe het werkt.
Dus mensen aub.registreer je en vul niet alleen een nickname in want als je daaronder gast ziet staan kan je de klos worden en pakt de een of andere mallot die nickname en laat hem registreren en zit de boel te belazeren.
Ik hoop dat de Tros een oplossing hiervoor heeft.
Ik heb al een e-mail gestuurd naar de Tros.
Want dit gaat te ver.
Dat iemand zo ziekelijk is.
Ik heb er geen woorden voor.
De enige echte Gast500.
Gast500.
De huichelaar.
En waarom was ik eerst niet geregistreerd en nu ineens wel?
Omdat de nu geregistreerde Gast500 donders goed wist hoe het werkt.
Dus mensen aub.registreer je en vul niet alleen een nickname in want als je daaronder gast ziet staan kan je de klos worden en pakt de een of andere mallot die nickname en laat hem registreren en zit de boel te belazeren.
Ik hoop dat de Tros een oplossing hiervoor heeft.
Ik heb al een e-mail gestuurd naar de Tros.
Want dit gaat te ver.
Dat iemand zo ziekelijk is.
Ik heb er geen woorden voor.
De enige echte Gast500.
Er liggen al een aantal e-mailtjes bij de tros .En ook de redenen waarom moet er namen gesteelt worden die van de anderen zijn.Dus gast 500 niet geregistreerde maak je niet druk want er wordt aandacht gegeven aan de neppers.Even geduld Zolang iedereen zijn wachtwoord heeft en nooit afgeeft kan het onderzocht worden en dan komt ook de waarheid boven tafel.Hou je rustig en de anderen ook a.u.b. Tot zolang komen de gedupeerde niet meer uit.
En waarom neemt de geregistreerde dan al die moeite. 1 van jullie 2 nept en ik weet niet meer wie de echte is. En als jij dat bent dan ben je gewoon dom geweest om je niet eerder te registreren. En blijf er niet meer over bezig en kies een andere inlognaam. Wat maakt het allemaal uit. Ongelooflijk dat iedereen zich hier zo druk over maakt. Het is gewoon een poppenkast hier
WHAAAAAAAAAAHHHHHHAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAA, dit is echt lachu hiero!! Wat een stelletje simpele zielen allemaal!!!!! Julie sporen echt niet. Ga lekker genieten vam het leven. Jullie hebben het hier over een NICHNAME, niet je LEVEN?!?!?!
Cora ik zou maar oppassen want voor je het weet pikt iemand je naam
om die te laten registreren.
Advies registreer je naam Cora of schrijf alleen onder de naam Gast.
Je bent gewaarschuwd.
de echte Gast500
om die te laten registreren.
Advies registreer je naam Cora of schrijf alleen onder de naam Gast.
Je bent gewaarschuwd.
de echte Gast500
Gast 13:47 dat bericht is NIET geschreven door cora. Dat is weer een nieuwe naam van een en dezelfde gast die hier overal de boel belazerd. Dan deze naam, dan eentje die al gebruikt wordt, enz. Maar maandag a.s. weten we hopelijk meer.
Halooooo gast van 14.04. Hoe kom je daar nu bij?? Je ziet spoken! Mijn naam is Cora, in het echte leven en hier ook. Dus ga nou geen verhaaltjes rondbazuinen. Dat is echtonzin! Niet deon
Hee nep-gast500. Heb je nu echt niets beters te doen. Je maakt er wel je elvenswerk van om mij zwart te maken, he??
Niet geregistreerde gast500. Wie is nu hier de nepper. Jij bent hier op het forum ook aanwezig als Bekkum. Dus je loopt van 2 walletjes te eten. De ene keer als zogenaamde gast500 en dan weer als Bekkum. Wees zo eerlijk en kom hier met 1 naam.
Gst met envelopje is de nepper en zonder envelopje is de echte verders geen commentaar meer geven.S.v.p.
En wie is u dan?? Gast zonder naam? Is het een complot tegen mij ofzo. Of bent u allen 1 en dezelfde persoon??
Als Gast500 zonder envelopje zich nu eens liet registreren met een andere naam, kunnen we verder. Net zoals ik heb meegemaakt is hier niet meer uit te komen.
Registreer en reageer. Diegenen die er op uit zijn om de boel te belazeren, haken op 'n gegeven moment toch af of vallen door de mand.
Ik heb me voorgenomen om voortaan zoveel mogelijk ALLEEN nog te reageren op geregistreerde forumgebruikers. Als iedereen dat nu gaat doen, wordt het erg stil en eenzaam voor de anonieme gastjes.
Reacties van Gast-gast dus negeren voortaan.
Sterkte allemaal.
Registreer en reageer. Diegenen die er op uit zijn om de boel te belazeren, haken op 'n gegeven moment toch af of vallen door de mand.
Ik heb me voorgenomen om voortaan zoveel mogelijk ALLEEN nog te reageren op geregistreerde forumgebruikers. Als iedereen dat nu gaat doen, wordt het erg stil en eenzaam voor de anonieme gastjes.
Reacties van Gast-gast dus negeren voortaan.
Sterkte allemaal.
Nou Louis dan hoef je ook niet meer te reageren op AK en Nel. Want die zijn ook niet geregistreerd. Wordt het wel lekker rustig hier
Ik las onder andere dit:
???
en zag als reactie daarop dit:Geplaatst op 01 Aug 2004 15:38 door Louis2
………..Ik heb me voorgenomen om voortaan zoveel mogelijk ALLEEN nog te reageren op geregistreerde forumgebruikers……………
Ik vind dat Gast 15:46 uur brilletje nodig heeft want Louis schrijft: zoveel mogelijk en Gast 15:46 uur leest: nooit meer.Geplaatst op 01 Aug 2004 15:46 door Gast
Nou Louis dan hoef je ook niet meer te reageren op AK en Nel. Want die zijn ook niet geregistreerd. Wordt het wel lekker rustig hier
???
Het forum wordt nog druk bezocht, ondanks het mooie weer. Levendige discussies over vakantieklachten, aandelenlease en recht op garantie. Lever uw aandeel in deze kritische gesprekken:
• Klachten over vakantiepark
• Rechtszaak Dexia
• Garantie bij Mycom
• Alle forums
Krijg net een mailtje van RADAR-nieuwsbrief met bovensttand stukje erin. Als kop stond er
. Ja dat kun je wel zeggen. Zeg maar gerust EXPLOSIEF bij veel topics waar ze mekaar aan de haren trekken.....Forum nog steeds actief