LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Storks juwelier in Antalya met hoofdkantoot in Dillesheim du

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hadeko

Storks juwelier in Antalya met hoofdkantoot in Dillesheim du

Ongelezen bericht door hadeko »

In 2004 kochten wij een ring met baquette geslepen diamant bij Storks Antalya.We kregen 45% korting omdat we 45 jaar gehuwd waren,wat wij met de kinderen en kleinkinderen tijdens onze vakantie daar vierden.We betaalden een bedrag aan en de rest zou van onze giro afgeschreven worden.Wij gaven ons emailadres en een kopie indentiteitsbewijs en een door ons ondertekende bestelbon.Maar er werd niets afgehouden,dus ik mailde Storks ,ja er was iets tussengekomen maar de volgende week uiterlijk zou het gebeuren.Weer niets,tot ik bij navraag op bank en postkantoor hoorde dat ik het alleen via internationale overschrijvingskaart kon overmaken.Aldus gedaan en een bevestiging van ontvangst gevraagd in een begeleidende mail.Die is tot nu toe niet gekomen.Tot overmaat van ramp bleken wij bij het tonen van de ring bij een juwelier hier te lande veel te veel voor deze ring betaald te hebben.Mijn vraag ;Is u iets bekend over Storks,want wij willen verdere kopers bij dit bedrijf van deze gang van zaken op de hoogter stellen zodat ze gewaarschuwd zijn

angelique van uden

Re: Storks juwelier in Antalya met hoofdkantoot in Dillesheim du

Ongelezen bericht door angelique van uden »

Hallo,

Sorry dat ik reageer op iets van jaren geleden. Maar ik ben op zoek naar het e-mailadres van Stork in Antalya, ik heb iets soortgelijks meegemaakt als jullie. Ik zou heel erg geholpen zijn als jullie me dat zouden kunnen geven, ik kan het nergens vinden. Heel erg bedankt alvast.

Mvg
Angelique van Uden

Gesloten