LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] stuur bloemen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Disney

stuur bloemen

Ongelezen bericht door Disney »

Wij hebben een paar maal rozen besteld via internet bij bloemen.nl.
De eerste twee keer ging alles goed,de laatste keer kreeg ik rozen van mijn vriend via bloemen .nl in de brievenbus en nu waren de rozen verlept,
ik was thuis dus ik heb ze gelijk verzorgd zoals in de beschrijving stond.
Ik heb ze de tweede dag al weggegooid, zo oud waren de rozen.Ik heb gelijk via email een klacht ingediend maar totaal geen reactie ontvangen.
Weer geklaagd maar weer geen reactie.De rozen zijn 14.95, echt weggegooid geld.Dit doen wij nooit meer, je kunt beter in de bloemenwinkel
een mooie bos rozen kopen. Hebben meer mensen deze ervaring?
mevrouw Jongenelis

tienepien

Re: stuur bloemen

Ongelezen bericht door tienepien »

Ik weet niet hoe het via internet precies werkt, maar ik weet wel dat wanneer je bloemen in een bloemenwinkelkoopt en ze verleppen te vroeg, dat je NOOIT de bloemen weg moet gooien voordat je je beklag gaat doen. Neem ze altijd mee. De bloemist kan dan vaak zien wat er mis is gegaan.

Vaak kun je rozen die hun kopjes laten hangen en nog niet bruin worden, redden door ze opnieuw schuin aan te snijden en op een schone vaas met nieuw en schoon water te zetten. Ze kunnen dan beter water opnemen.

Wel vervelend dat je geen reactie krijgt, staat er op de site niet ergens een telefoonnummer waarop je je klacht kwijt kunt?

Gesloten