LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] superpostcodeprijs

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hnieuw

superpostcodeprijs

Ongelezen bericht door hnieuw »

hallo, ik werd onlangs verrast met een dubbele afboeking van mijn inleg van de postcodeloterij. Ik doe mee met een lot. Maar de organisatie heeft bedacht om twee keer per jaar (las ik net) een "extra trekking" te doen voor een extra miljoen. Maar daar betaal je wel extra 16 euro voor. Ik heb daar geen toestemming voor gegeven. Kan dit dan zomaar?? Ik wil dat helemaal niet!:evil: Graag een reactie

Erwin79

Re: superpostcodeprijs

Ongelezen bericht door Erwin79 »

Ook bij mij is deze maand een bedrag van € 19,50 afgeschreven (normaal € 9,75). Op de site van de postcodeloterij lees ik na enig zoeken over de Super Postcode Trekking. Men beweert hier iedereen die al langer mee speelt een brief over te hebben gestuurd. Maar ik weet zeker dat ik daarover nooit een brief heb ontvangen. Ik ben het dan ook niet eens met deze afschrijving, maar volgens de postcodeloterij is er niets aan te doen.

Naar mijn idee is dit gewoon weer een nieuw verzinsel om meer geld in het laatje te krijgen, net als die misleidende irritante reclame die ze je iedere maand sturen waarmee ze je meer loten proberen aan te smeren! Ik twijfel al langer of ik nog wel mee moet spelen want ik wordt hier een beetje moe van.

adriaanse

Ongelezen bericht door adriaanse »

Ook bij mij is er ongevraagt de extra trekking van mijn rekening afgehaald.
Na telefonisch contact werd na een bandje van 1 min.7 de verbinding automatisch verbroken en moest ik op een later tijdstip maar terugbellen.
Dus 40 ct kwijt en nog geen antwoord op mijn vraag!!
Mag dit zomaar zonder iemand ervan op de hoogte te stellen??

ton1969

Ongelezen bericht door ton1969 »

heb vandaag fax de deur uitgedaan dat ik de extra inleg terug wil hebben en 2 van mijn 3 loten per direct opzeg. ik vind het behoorlijk a-sociaal gedrag van de postcodeloterij en ze maken zichzelf zo nog meer impopulairder dan dat ze al waren. ik vind de psychologische druk te groot om al mijn loten op te zeggen. heb ze ook laten weten dat wat mij betreft deze loterij vandaag nog verboden mag worden. als ze geen fatsoenlijke uitleg zouden geven op mijn e-mail adres heb ik gezegd dat ik elke maand 100 euro van hun rekening af laat schrijven. koekje van eigen deeg. zal helaas wel niet gaan denk ik, maar ja het blijft leuk geprobeerd.

s1m0n

Ongelezen bericht door s1m0n »

Dit is voor mij de zoveelste verbazing over acties van postcodeloterij.
Volgens mij moet er iemand zijn, die kan bevestigen dat deze actie van de postcodeloterij terug gedraaid moet worden. De methodiek moet zijn dat men aan moet bieden aan deze extra loterij mee te kunnen doen, en niet andersom :!: Overigens ervaar ik post van de postcodeloterij als SPAM en alleen al daarom kan men niet via een meededeling per post extra kosten in rekening brengen voor meer kansen. Zelf doe ik mee nog mee met twee loten, maar zal dit dus terugdraaien naar 1 lot. Hopelijk zullen velen dit voorbeeld volgen.

Morcqx

Ongelezen bericht door Morcqx »

Kwam er tot mijn ontsteltenis achter dat er maar liefst 39 euro is afgeschreven deze maand van mijn bankrekening. Kennelijk heb ik -net als zovelen!- ONGEVRAAGD meegedaan aan de een of andere extra trekking. En ook ik vraag mij af: kan en mag dit zomaar in Nederland? We hebben toch een overeenkomst dat er een vast bedrag per maand mag worden afgeschreven? En een jaar heeft -bij mijn weten- maar 12 maanden. IK VIND DIT SCHANDALIG en CRIMINEEL en ik hoop dat Radar hier aandacht aan wil besteden! Hier zal ik het maar bij laten verder, anders ga ik dingen typen waar ik later spijt van krijg....

Kaatje09

Ongelezen bericht door Kaatje09 »

wat een stelletje oplichters bij de postcodeloterij. In mijn geval met slechts 1 lot worden de kosten gewoon verdubbeld. Ik ben het met een vorige schrijver eens dat ik post van de postcodeloterij zie als spam. Bovendien sinds wanneer is het 'wie zwijgt stemt toe'? Kennelijk hebben ze de bui al zien hangen want er staan al vragen hierover op hun site: https://www.postcodeloterij.nl/web/show ... e+trekking
Maar in de antwoorden blijven ze om de hete brei heendraaien. Je mag wel bellen voor 20 cent per minuut. ja, ja. Was er niet een site die 0900 nummers omzet naar gewone nummers?

Rein Jacobs

Ongelezen bericht door Rein Jacobs »

Ik wil u vragen wat ik kan doen tegen het feit dat de postcodeloterij zomaar zonder dat ik daar toesteming voor geef extra geld afschrijft voor een extra trekking waar ik mij niet voor aangemeld heb[i
vriendelijke groeten Rein Jacobs[/i]

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Er is niets aan te doen, toen u PCL lot nam bent u akkoord gegaan met de voorwaarden en laat hier nu instaan dat ze een aantal trekkingen per jaar extra mogen doen.

Toolboy

Ongelezen bericht door Toolboy »

T zal wel tussen de kleine lettertjes staan
Allen die meedoen betalen de vakantie`s van onze bobo millionairs die wel even gaan bekijken hoe het gaat met de mensen in de 3de wereld.
Daar gaat o.a. het kleine beetje wat overblijft na het zakkenvullen van de top naartoe. :twisted:

T

s1m0n

Ongelezen bericht door s1m0n »

Ik ben al meer dan 10 jaar lid, maar dit is de eerste keer dat er volgens mij extra trekkingen zijn. Is het mogelijk dat deze in de loop der tijd veranderd zijn?

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Nee is al vaker een extra trekking geweest zoek maar eens op dit forum

I_nA

Ongelezen bericht door I_nA »

Ook bij mij werd deze week het dubbele bedrag afgeschreven, zonder enig bericht vooraf. Kennelijk zijn ze niet zo zeker van hun zaak want er staat ondertussen een filmpje op de site waarin Bea Post uitleg geeft. Opmerkelijk: voor de volgende extra trekking in december krijgt iedereen vooraf een brief. Ook andere info wijst erop dat er iets niet pluis is. Probeer mijn extra betaalde inleg terug te krijgen en mijn deelname terug te brengen naar 1 lot (moet schriftelijk). Kan Radar hier aandacht aan besteden?

plumber

Ongelezen bericht door plumber »

Alle deelnemers die vóór de introductie van de eerste SuperPostcodetrekking al meespeelden in de Nationale Postcode Loterij hebben indertijd een brief ontvangen waarin stond dat onze loterij voortaan elk jaar een SuperPostcodetrekking zou organiseren (toen nog Extra Trekking geheten) en hiervoor inleg zou afschrijven. Deelnemers die zich vanaf februari 2009 hebben aangemeld voor deelname, spelen automatisch mee voor 14 trekkingen per jaar.

Zal wel aan mij liggen maar kan mij niet herinneren
iets gehad te hebben.Krijg de meest idiote post van
de poscodeloterij opzichtig als wat en zo'n brief mag natuurlijk
niet opvallen.Kan mij herineren dat er nog eens zoiets geweest
is en toen terug gedraaid is want er was geen toestemming voor
gegeven.Vraag mij af wie nu de toestemming heeft gegeven.
Heb besloten om de hele postcode vaarwel te zeggen.
Ze doen maar en wat nog het mooiste is de bobo's met
de meeste centen krijgen nog zogenaamde 1e klas goede
doelen reisjes aangeboden.

Gesloten