LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Talpa knikkert Nickelodeon eraf!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Nicole1971

Talpa knikkert Nickelodeon eraf!

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

Talpa gaat 24 uur per dag uitzenden

AMSTERDAM - Talpa is binnenkort vierentwintig uur per dag te zien. Dat maakt de zender vrijdag bekend. Kinderzender Nickelodeon, die nu nog tot 18.00 uur op hetzelfde net te zien is, verhuist op 16 december naar het kanaal van muziekzender The Box.

The Box werd bekend omdat de zender kijkers de mogelijkheid biedt videoclips per telefoon aan te vragen. Naar eigen zeggen is dit concept inmiddels verouderd, reden voor de zender er mee te stoppen. De zender gaat wel door met haar comedyprogrammering in de avonduren. Kinderen kunnen nu voor hun favoriete tekenfilms en series tot 20.00 uur terecht op het kanaal.

Hoe het dagprogramma van Talpa wordt ingevuld kan de zender nog niet zeggen. De programmering wordt binnen enkele weken bekendgemaakt.

Algemeen directeur Ronald Goes verklaart verheugd te zijn over de uitbreiding. "Talpa wordt voor de kijker nu een completere zender en daar zijn we enorm blij mee."

Bron: www.nu.nl

Hier kan ik mij dus ongelofelijk kwaad om maken!
Eerst nam Talpa al bezit van het avondprogramma van Nickelodeon en nu mag de kinderzender helemaal wijken voor de Mol!
Kan de Mol niet een eigen frequentie kopen of zo?
The Box is hier niet te ontvangen, dus zullen mijn kinderen hun favoriete programma's niet meer kunnen zien en daar ben ik nou heel boos over.
En ik snap niet dat Nickelodeon er mee instemt, The Box is lang niet overal te ontvangen dus zullen ze waarschijnlijk heel veel kijkertjes verliezen.

Fiore

Re: Talpa knikkert Nickelodeon eraf!

Ongelezen bericht door Fiore »

Waar lees jij dan dat het aan Talpa ligt?
het zit dus precies andersom. Nickelodeon neemt The Box over (wil dat dus zelf), en daardoor kan Talpa 24 uur gaan uitzenden. Talpa knikkert dus helemaal niemand ergens vanaf
Laatst gewijzigd door Fiore op 23 okt 2006 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.

Walter van V

Ongelezen bericht door Walter van V »

oplossing: kinderen niet meer achter de tv parkeren maar met het gezin leuke (en vaak ook leerzame) spelletjes gaan doen!

Nicole1971

Ongelezen bericht door Nicole1971 »

oplossing: kinderen niet meer achter de tv parkeren maar met het gezin leuke (en vaak ook leerzame) spelletjes gaan doen!
Dit soort reacties had ik kunnen verwachten ;)
Nee hoor, hier mogen ze maar beperkt tv kijken d.w.z. van 8 tot 10 uur (de jongste) en van half 4 tot 6 uur, dan kijken ze samen.
's ochtends kijkt mijn jongste graag naar Dora en Diego, 2 leuke series waar ze nog iets van leert ook.
Ik heb liever dat ze daar naar kijkt, dan naar al die geweldadige cartoons op Jetix, die komt er hier helemaal niet op!
En ik vind het te belachelijk voor woorden dat ik dan maar digitale tv moet nemen om die zenders te kunnen blijven ontvangen, nou nee, dank je.
Ik was allang blij dat ik van dat UPC ding af was ;)

Gesloten