bij mij is een rechts onder een brug geplaatst voor een bedrag van 2300 €
was niet tevrede over het resultaat ,de brug was gemaakt van porselien en de boven kant ,het gedeelte wat zichtbaar is van wit goud,net vullingen.
heb bezwaar gemaakt bij de tandarts,deze zou het KOSTELOOS herstellen
na dat hij het had hersteld en bij afscheid nog uit drukkelijk gevraagd
dat er geen kosten waren aan verbonden ,met nee beantwoord door de tandarts
toch een rekening gekregen van 115€
kontakt gehad met de tandarts
de rekening was voor het uitvoeren van een wortelkanaal behandeling
dat was noodzakelijk voor het herplaatsen van de brug
het lijkt mij dat dat bij de bij de gehele behandeling hoort voor het herstellen van het herplaatsen van de brug
ik ben er van overtuigt dat ik niks hoef tebetallen
graag U mening hier over
s.baarda
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tandarts rekening
Re: tandarts rekening
Dag Baarda,
het lijkt mij dat dat bij de bij de gehele behandeling hoort voor het herstellen van het herplaatsen van de brug
Dat lijkt mij niet. Groeten, Ton.
Ik heb iets dergelijks meegemaakt bij paste een prothese niet goe den nog steeds niets. Ik heb al die tijd niet betaald zolang het niet in orde zou zijn. Nu zijn bijna alle tandartsen aangesloten bij een vereniging welke hun belangen behartigd en waar je kan klagen als je niet tevreden bent. Alleen dat kan maar eerst moet je betalen en dan kan er pas een second opinion worden aangevraagd of klacht in behandeling worden genomen. Aangezien u klaagt over een gemaakte afspraak zou deze eerst betaald moeten worden en dan kan u pas de procedure hierover in gang zetten
bij welke instantie kan ik mij beklagen over de rekening van de tandarts
of is er een geschillen commissie?
of is er een geschillen commissie?