| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tassendicriminatie
-
Gast
-
Gast
Re: tassendicriminatie
veugel, laat die fles jenever nu eens staan.
Zou een keertje goed voor je zijn.
Zou een keertje goed voor je zijn.
-
toppertje
Mijn opa zei het al: de klant is kong geen keizer.
Toen ik 8 was werd mij door een kassadoos gevraagd mijn armen i de lucht te steken omdat ze dacht dat ik iets verstopt had.
In de jaren daarna kon ik het als klein menneke niet laten elke keer akls ik haar tegenkwam automatisch met veel misbaar mijn handen in de lucht te steken.
Deze winkels ? niet meer kopen.
Afgesnauwd door personeel ? om directeur vragen.
Niet gedaan door kaugum kauwende dozen ? brief directie op hoofdkantoor sturen met vermelding naam personeelslid.
NOg niets ? lokale krant opbellen (die zijn daar dol op)
NOg niets ? briefje naar gemeente/politie
Geen reactie directie ? geschillencommissie inschakelen (www.sgc.nl)
U gelooft het niet ?
Ik kocht een boek in een bekende boekwinkel.
2 dames (studentes van begin 20 jr) achter de balie.
Het boek werd zoinder me te groeten aangepakt, het gesprek over de laatste kroegentocht met de collega voortgezet, bij het teruggeven van het boek keek ik recht in een malende mond vol met kaugum),
Ten overstaan van de hele rij heb ik daarbij gevraagd om de manager.
Deze gaf na 1 zin uitleg de dame in kwestie een ongelooflijke uitbrander.
Ik kreeg een tegoedbon en een brief waarin later werd aangekondigd dat de dame in kwestie der baantje kwijt was.
Het kan dus wel !
Accepteer onbeschoftheid niet ! protesteer !
Toen ik 8 was werd mij door een kassadoos gevraagd mijn armen i de lucht te steken omdat ze dacht dat ik iets verstopt had.
In de jaren daarna kon ik het als klein menneke niet laten elke keer akls ik haar tegenkwam automatisch met veel misbaar mijn handen in de lucht te steken.
Deze winkels ? niet meer kopen.
Afgesnauwd door personeel ? om directeur vragen.
Niet gedaan door kaugum kauwende dozen ? brief directie op hoofdkantoor sturen met vermelding naam personeelslid.
NOg niets ? lokale krant opbellen (die zijn daar dol op)
NOg niets ? briefje naar gemeente/politie
Geen reactie directie ? geschillencommissie inschakelen (www.sgc.nl)
U gelooft het niet ?
Ik kocht een boek in een bekende boekwinkel.
2 dames (studentes van begin 20 jr) achter de balie.
Het boek werd zoinder me te groeten aangepakt, het gesprek over de laatste kroegentocht met de collega voortgezet, bij het teruggeven van het boek keek ik recht in een malende mond vol met kaugum),
Ten overstaan van de hele rij heb ik daarbij gevraagd om de manager.
Deze gaf na 1 zin uitleg de dame in kwestie een ongelooflijke uitbrander.
Ik kreeg een tegoedbon en een brief waarin later werd aangekondigd dat de dame in kwestie der baantje kwijt was.
Het kan dus wel !
Accepteer onbeschoftheid niet ! protesteer !
-
Gast
. Kan er niets aan doen dat jij analfabeet ben of dyslectisch ben.
ter verdediging van v
ter verdediging van v
-
Gast
Geacht; hagenaars en amsterdammers. Het verhaal gaat over Lidl gouda staat al 10 jaar op de eerste plaats als meest crimineel en voorall het wijk waar het over gaat de als extra winkel waar het over gaat bestaat 3- 4 maanden.Alle denkbare veiligheids methode die denkbaar zijn worden daar uit getest als het daar werkt is het als beste omschreven/ wil maar zeggen.-------maar niet alles op e
en hoop gooien.
-
Gast
Lidl Gouda!!!!!!!!!!
Broodje AAP verhaal is hier van kracht.Deze lidl staat in wijk Oosterwij 1
Al 10 jaar op de eerste plaats als meest crimineel.
Alle alarm produkten nieuw op de markt worden daar uit getest .
Overleef je het daar kan je heel de wereld aan.De eerste winkel in nederland waarbij de winkelwagen na 10-15 meter(buiten het pand) blokkeren anders worden deze na gebruik in de sloot gegooit.
En dan bij deze de schult bij de winkelier neer leggen ?????
Broodje AAP verhaal is hier van kracht.Deze lidl staat in wijk Oosterwij 1
Al 10 jaar op de eerste plaats als meest crimineel.
Alle alarm produkten nieuw op de markt worden daar uit getest .
Overleef je het daar kan je heel de wereld aan.De eerste winkel in nederland waarbij de winkelwagen na 10-15 meter(buiten het pand) blokkeren anders worden deze na gebruik in de sloot gegooit.
En dan bij deze de schult bij de winkelier neer leggen ?????
nmolenaar u gaat zeker niet meer naar de lidl.