LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] te laat levering caravan

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ellenfrank

te laat levering caravan

Ongelezen bericht door ellenfrank »

wij hebben een nieuwe caravan besteld. deze zouden we in week 14 kunnen gaan halen (dit hoorde we in januari) maar nu hoorde wij nadat wij zelf hadden gebeld dat wij de caravan waarschijnlijk pas in week 20 kunnen gaan halen.
wij hadden afgesproken toen we de caravan kochten dat we de caravan in april wilde hebben. dit staat ook op het koopovereenkomst.

kan de firma dit wel maken of kunnen wij hier iets tegen doen zodat wij de caravan toch in april kunnen gaan halen.

groeten

karr-1

Re: te laat levering caravan

Ongelezen bericht door karr-1 »

Het ligt eraan of het aan de firma te verwijten is dat de caravan later komt of niet. Misschien zijn zij ook weer afhankelijk van anderen?

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Afspraak is afspraak.
Dit moet nagekomen worden no excuses.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Zo is dat! En anders houden ze hem maar! Je zult maar afspraken hebben gemaakt voor een vakantie met die sleurhut!

En Karr, niet zo bijdehand. Jou bedrijf werkt zeker zo?

Afspraak is afspraak en anders gaan we bij een ander kijken en kopen.

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

En zo regeert de echte Nederlander. Ik wil het hebben op mijn wens, op mijn tijdstip en op mijn manier, anders kun je doodvallen met je hele handel. Vooral zo doorgaan mensen.....

ellenfrank

Ongelezen bericht door ellenfrank »

ik dacht dat je hier serieus werd genomen. ik hou van goede afspraken en ik moet deze ook nakomen.
je hoeft heus niet zo negatief over te doen.
als de firma een goede reden geeft voor te late levering en dit netjes aangeeft dan ben ik redelijk.

ik vind het vreemde reactie en ik kan daar niets mee.

Moesje

Ongelezen bericht door Moesje »

Beste Ellenfrank.

Zodra karr-1 zich er mee gaat bemoeien, hoef je hier niks meer serieus te nemen. Dat doet hij niet alleen op jou vraag, maar op bijna ALLE topics. Het is net zo,n oud wijf, zal ik maar zeggen! En inhoud? Nou, vergeet het maar!

Ik vind het jammer voor jou, dat jou vraag nog niet serieus beantwoord is. Wie weet komt het nog!

topery

Ongelezen bericht door topery »

Ik ben zelf verkoper van iets anders...het vaart, maar als je in het koopcontract heb laten opnemen dat de aflevering in een bepaalde week zou plaatsvinden....dan staat het op papier.

Natuurlijk kan het zijn dat zijn leverancier in gebreke blijft, maar dan is het ZIJN taak om u te informeren en te overleggen.

Lees ook de verkoopvoorwaarden (als u die heeft ontvangen) eens door, wat staat daarin over levering.

Stel in ieder geval de verkoper (schriftelijk) aansprakelijk voor te late levering.
Wij kennen een boeteclausule wanneer iets veel te laat wordt geleverd......

Gesloten