Ik ben pas geleden getrouwd en er zijn mooie foto's genomen met een digitale camera. Dol gelukkig hebben we 500 Foto's in 3 bestellingen naar kruitvat gestuurd via Internet. Het eerste probleem wat we tegen kwamen was dat op het moment dat wij de foto konden ophalen de winkel ging verbouwen. Hoe kan je dat nou zien via internet ? We konden ook niet bij de kruitvat terecht die 200meter verder op zit. Erg terleurstellend moesten we de foto's een week later ophalen. Ook heb ik een klacht mail gestuurd naar kruitvat en kreeg een standaard mail terug met "ons probleem niet je wacht maar een week". Nu konden we de foto's ophalen 3 grote pakken betaald en meegenomen. Dol gelukkig gingen we de foto's bekijken, na goed onderzoeken zijn we zo'n 100 foto's lichter, deze zaten er niet bij. Wel staan deze foto's op de index. Vandaag bij de kruitvat verhaal gaan halen en durft de leiding niet mij te woord te staan. Ik werd weg gestuurd met dan moet U naar de klantenservice bellen, want iedereen kan wel zeggen dat hij foto's mist. Deze klanten service is pas maandag open.. Wat moet ik nou doen, zal ik enige kans maken dat de foto's weer terecht komen ? Of is dit domme pech en even slikken van prijs?
Een terleugesteld net getrouwd stel.
Andre Rozendaal
p.s: gelukkig dat dit digitale foto's zijn, ik moet niet denken dat dit probleem met een normale camera is genomen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Te weinig foto's ontvangen van kruitvat
Re: Te weinig foto's ontvangen van kruitvat
Toevallig hebben wij donderdag onze trouwfoto's bij het kruidvat opgehaald. Wij hadden 360 foto's via internet bij het ruidvat besteld. Eindelijk konden wij ze donderdag ophalen. Blijkt 1 pakket van 200 foto's volledig bestreept te zijn. Er zit geen een foto in die niet bestreept is. Ik heb gemaild met het kruidvat en kreeg te horen dat onze foto's klaar lagen bij de desbetreffende winkel. Ik heb ze terug gemaild met de vraag of ze mijn mailtje even goed wilde lezen. Uiteindelijk een mailtje terug gekregen dat ik de foto's terug kon brengen en mijn geld terug kon krijgen. De foto's moest ik dan wel opnieuw inzenden, want na het afdrukken worden alle bestanden verwijderd. Ben dus gisteren erg lang bezig geweest om weer alle foto's te bestellen maar het is gelukt. Nu maar afwachten hoe deze eruit zullen zien.
Re: Te weinig foto's ontvangen van kruitvat
Wij lieten via internet foto's vergroten eerst bij het kruidvat.
Bleek van de vergroting een heel stuk van het hoofd te zijn afgesneden. Klacht ingediend kon ze nog een keer laten maken.
Maar eerst maar bij de Hema geprobeerd, hetzelfde. Nou werd er gezegd dat we zelf een fout hadden gemaakt op de website met het instellen van de foto. Maar wie de online fotoservice van de hema kent weet dat je daar zelf de beeldvulling kan instellen, en daar stond de foto er helemaal op.
Betekend dit nu dat ik op deze manier geen fotó's kan vergroten???
Bleek van de vergroting een heel stuk van het hoofd te zijn afgesneden. Klacht ingediend kon ze nog een keer laten maken.
Maar eerst maar bij de Hema geprobeerd, hetzelfde. Nou werd er gezegd dat we zelf een fout hadden gemaakt op de website met het instellen van de foto. Maar wie de online fotoservice van de hema kent weet dat je daar zelf de beeldvulling kan instellen, en daar stond de foto er helemaal op.
Betekend dit nu dat ik op deze manier geen fotó's kan vergroten???