Hoe kan het toch.
Er zijn altijd programmas op tv dat de ondernemer de dupe is.
komt afspraken niet na.
Staat negatief in het daglicht.
Waarom is er nog steeds geen televisie zender die eens een programma maakt
hoe de ondernemer de dupe is van zijn klanten.
- niet betaald, kan je zeggen zet incasso erop maar als is niets is krijg je ook niets.
- mensen die 15 keer bellen en iets bestellen en dan het terug sturen, ja dat mag
zeggen ze dan zonder reden.
- ze durven keihard zeggen dat sommige dingen zijn afgesproken
en maar schreeuwen om der zin door te drijven
- echt kan er inmiddels wel een boek over schrijven.
Een grote bek krijg je als ondernemer en totaal onrechtvaardig.
Zijn vast meer mensen die er zo over denken.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] televisie programma hoe klanten ondernemers belazeren
-
ondernemerxx
Re: televisie programma hoe klanten ondernemers belazeren
Misschien de meeste niet.ondernemerxx schreef: Zijn vast meer mensen die er zo over denken.
Meestal wordt de klant belazert.
Als alle ondernemers belazert worden,was daar echt wel een programma over,en dan stond het forum hier ook wel vol.
Maar hier op het forum staan alleen klanten die door ondernemers,instanties e.d te grazen zijn genomen.
Je zegt dat je er een boek over kan schrijven,waarom doe je dat dan niet,misschien wordt het wel een bestseller.Ben je gelijk binnen
-
witte angora
Het verhaal van ondernemer is weliswaar herkenbaar, maar daar is dit forum helemaal niet voor bedoeld.
Ik heb ook van die klanten gehad.
Zij beweren dat ik iets afgesproken had (een korting), terwijl dat helemaal niet zo was.
Onderling wel tegen elkaar klagen, maar naar de buitenwereld mooi weer spelen.
Dat zal de reden wel ervan zijn.
Zij beweren dat ik iets afgesproken had (een korting), terwijl dat helemaal niet zo was.
De meeste ondernemers laten over zich heenlopen, bang dat zij een klant kwijtraken.Hoe kan het toch.
Er zijn altijd programmas op tv dat de ondernemer de dupe is.
komt afspraken niet na.
Staat negatief in het daglicht.
Waarom is er nog steeds geen televisie zender die eens een programma maakt
hoe de ondernemer de dupe is van zijn klanten.
- niet betaald, kan je zeggen zet incasso erop maar als is niets is krijg je ook niets.
- mensen die 15 keer bellen en iets bestellen en dan het terug sturen, ja dat mag
zeggen ze dan zonder reden.
- ze durven keihard zeggen dat sommige dingen zijn afgesproken
en maar schreeuwen om der zin door te drijven
- echt kan er inmiddels wel een boek over schrijven.
Een grote bek krijg je als ondernemer en totaal onrechtvaardig.
Zijn vast meer mensen die er zo over denken.
Onderling wel tegen elkaar klagen, maar naar de buitenwereld mooi weer spelen.
Dat zal de reden wel ervan zijn.
-
zelfstandigste
Een ondernemer is altijd consument.....
Een consument is NIET altijd ondernemer.....
Verhaal heeft altijd 2 kanten, het heeft gewoon geen nut om, als ondernemer, te klagen..
Een consument is NIET altijd ondernemer.....
Verhaal heeft altijd 2 kanten, het heeft gewoon geen nut om, als ondernemer, te klagen..
Is zo'n gek idee nog niet, de radio tv reparatie branche waar in ik werkzaam was is een typisch voorbeeld. Als een tv binnen kwam met een geluidsklacht werdt dat hersteld. Twee maand later klant komt terug, want nu geen beeld meer en jawel wil een gratis reparatie, als je dan uitlegt dat beeld en geluid in het toestel geheel los van elkaar staan volgt er veel onbegrip. Kun je het auto verhaal weer oprakelen, in de trand van als de uitlaat vervangen wordt en later gaat de accu stuk valt die dan onder de uitlaat reparatie?. Dat begrijpen ze wel denk je dan maar nee, de tv is een ding waarvan je de onderdelen niet kunt zien dus een geheel. Gevolg een discussie en uiteindelijk reparatie onder coulance, deed je dat niet lag er zo een brief van de consumentenbond of rechtsbijstand op de mat. Even een brief met uitleg terug en je hoorde er niets meer van. Ook leuk een half gare tv brengen en een simpele klacht op geven, bij onderzoek kwam je daar wel achter en er een belletje aan wagen met de mededeling dat er veel meer stuk is. Klant hoogstverbaasd maar na even door vragen blijkt wel dat die klachten bekend waren. Vaak ging dan de reparatie niet door. Één keer ging een klant volledig door het lint die maakte het nog bonter zeven maanden na reparatie ging een ander onderdeel stuk en zette met zijn gezeur de hele zaak op stelten, die heb ik vakkundig de zaak uitgewerkt, de aanwezige klanten uitgelegd hoe het zat en die hadden aller begrip voor mijn actie.
Echt zo'n programma met een verborgen camera is echte humor tv en blijft altijd actueel, wat mij betreft morgen nog.
Echt zo'n programma met een verborgen camera is echte humor tv en blijft altijd actueel, wat mij betreft morgen nog.
Met alle camera's in de winkels moet dat lukken, misschien iets voor de nieuwe tv omroepen, Powned bijvoorbeeld. Wat ik verhaalde was maar een topje van de ijsberg.