7 november 2008 en 4 januari 2009 heb ik bij Telfort een klacht ingediend tegen het verhogen van abonnementsgeld bij einde 24 maands contract. Verhoging van 4,95 naar 25 euro. Telfort heeft dit 1,5 maand berekend en ik heb een verlenging van wederom 24 maanden tegen 4,95 afgesloten. Maar geen enkel sms'je dat ik mijn contract dien te verlengen terwijl bij nagenoeg alle andere zaken Telfort te pas en te onpas sms'jes verstuurt.
Op mijn beide brieven zelfs geen antwoord ontvangen.
Wat een grove minachting van de zijde van Telfort
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telfort minacht de problemen van klanten
Re: Telfort minacht de problemen van klanten
Dat geintje ken ik ja. En dan enkele maanden een woekertarief rekenen voor het abonnement, zonder dat daar extra's (zoals een 'gratis' nieuw toestel) tegenover staan. Ik zou zeggen: Vertrekken in plaats van verlengen.
U had 2 jaren korting van €25,- voor€ 4,95 en bij niet tijdig opzeggen moet U eigenlijk dit jaar €25,- betalen!
Dus dat U nu opnieuw €4,95 betaalde is juist erg netjes, eigenlijk hadden ze U ook tot volgend jaar het hoge tarief mogen vragen.
Dus tijdig en aangetekend opzeggen of 2 maanden vooraf reeds een verlenging voorstel vragen zodat je nog tijd hebt om eventueel op te zeggen en elders iets te nemen!
Dus dat U nu opnieuw €4,95 betaalde is juist erg netjes, eigenlijk hadden ze U ook tot volgend jaar het hoge tarief mogen vragen.
Dus tijdig en aangetekend opzeggen of 2 maanden vooraf reeds een verlenging voorstel vragen zodat je nog tijd hebt om eventueel op te zeggen en elders iets te nemen!
Telfort spoort niet, hier een ander verhaal: iemand heeft op mijn adres een abonnement afgesloten. In 1e instantie kreeg ik steeds rekeningen, wel op mijn adres, niet op mijn naam, dus ik stuurde het terug tot ook al Interim Justitia al post stuurde.
Op een dag kreeg ik een gezin aan de deur waar het geld vanaf werd geschreven.
Ik ben naar Telfort gegaan en heb ze duidelijk gemaakt dat iemand een abonnement heeft afgesloten met valse gegevens en wel op mijn adres.
Dat boeit ze niet, ze willen het niet uitzoeken, dat was te veek werk.

Op een dag kreeg ik een gezin aan de deur waar het geld vanaf werd geschreven.
Ik ben naar Telfort gegaan en heb ze duidelijk gemaakt dat iemand een abonnement heeft afgesloten met valse gegevens en wel op mijn adres.
Dat boeit ze niet, ze willen het niet uitzoeken, dat was te veek werk.