LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teruggave betaling bioscoop

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
clyde1

Teruggave betaling bioscoop

Ongelezen bericht door clyde1 »

Wij hadden kaartjes gereserveerd bij de Luxor bioscoop in Hoogeveen, betaald met Ideal. Omdat het gisteravond ijzelde en de weg spekglad werd heb ik gebeld om de voorstelling te annuleren. Maar omdat we het al betaald hadden, krijg ik ook geen bioscoopbon of geld terug.
Als ik alleen gereserveerd had en niet was komen opdagen, hadden ze niets kunnen doen. Zij hebben nu wel het geld en ik kan het nakijken.

Frans75

Re: Teruggave betaling bioscoop

Ongelezen bericht door Frans75 »

Zonde, maar helaas.

De bioscoop heeft gewoon de dienst geleverd/kunnen leveren. Dat jij om wat voor reden dan ook er geen gebruik van hebt gemaakt is niet hun aan te rekenen.
(Misschien zou je wel iets hard kunnen maken als jouw kaartjes alsnog verkocht zijn aan iemand anders, maar bewijs dit maar eens).

Waterlelie

Re: Teruggave betaling bioscoop

Ongelezen bericht door Waterlelie »

Ik heb een kijkje genomen op de website. U geeft aan de kaartjes via Ideal te hebben betaald, dan is het geen reservering (wat gratis is) meer maar het online kopen van bioscoopkaartjes. In dat geval heeft u gewoon pech en bent u uw geld kwijt. Voortaan alleen reserveren en betalen pas wanneer u aan de kassa staat.

Gesloten