LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Thuiswerk
Re: Thuiswerk
Het feit dat je moet betalen lijkt me al duidelijk.
Dit zou betekenen dat je ergens lid van wordt, maar waarom zou jij moeten betalen om te mogen werken?
Dit zou betekenen dat je ergens lid van wordt, maar waarom zou jij moeten betalen om te mogen werken?
Nu is het wachten op een reactie van Jan van Bekkum. Die is expert THUISWERK!
GELEZEN IN EEN ANDERE TOPIC (over o.a. kattenbrokken):
Dat is ook hier van toepassing op de ziekelijke achtervolger.Geplaatst op 26 Aug 2004 14:10 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Quote:
Geplaatst op 26 Aug 2004 13:11 door Gast
--------------------------------------------------------------------------------
Bekkum is voor brokken. Hij is namelijk zelf ook een brok: 1 brok ellende
Ik snap niet dat u zo tegen Bekkum bent. Wanneer u geen favoriet van hem of haar bent, dat mag. Maar doe dat dan wel met open vizier en gebruik dan ook steeds een naam waaraan u dan herkenbaar bent of reageer met uw geregistreerde naam. U verschuilt zich nu achter gast-gast om mensen te beledigen en roept straks dat het een andere gast was. Erg laf van u. En ja, ook ik reageer als gast-gast, maar ik beledig dan ook niemand. Figuren als u zorgen met hun opmerkingen en beledigingen ervoor dat topics compleet verziekt worden en dat is GEEN belediging, maar een algemene constatering!
Ik lees anders het volgende:
En dit is weer van toepassing op BekkumU heeft mij zojuist enorm beledigd! Hoe durft u?
Bekkum is een persoontje dat hier lief en aardig doet maar op sommige topics enorm tekeer gaat! Ook stturt hij emails naar persoonlijke mailboxen met teksten waar de honden geen brokken van lusten. Daarom ben ik hier anoniem!
-
Dapper hoor, allemaal anoniem posten en dan iemand beledigen en afzeiken.
Maar op de vraag niet ingaan.
Maar op de vraag niet ingaan.
hebbie maarschalk weer met z'n anonieme gezeur. Who th eFuck is Maarschalk??
Eutt,
Ik zou hier niet mee in zee gaan. Het is geen zuivere organisatie. Heel vreemd dat je moet betalen (maandelijks!) om te mogen werken. En je hebt geen garantie op werk, wel garantie dat je moet betalen. Niet doen! Probeer een uitzendbureau.
Ik zou hier niet mee in zee gaan. Het is geen zuivere organisatie. Heel vreemd dat je moet betalen (maandelijks!) om te mogen werken. En je hebt geen garantie op werk, wel garantie dat je moet betalen. Niet doen! Probeer een uitzendbureau.
Op een normaal gestelde vraag kunnen dat soort "Gasten" helaas niet reageren.
Hebben totaal geen interesse in de Forumonderwerpen, maar vinden het een sport om mensen af te z eiken.
Enorm laag niveau, maar ja de Tros wil het nu eenmaal zo.
Jammer.
Hebben totaal geen interesse in de Forumonderwerpen, maar vinden het een sport om mensen af te z eiken.
Enorm laag niveau, maar ja de Tros wil het nu eenmaal zo.
Jammer.
Bekkum bedankt weer voor je mailtje. Schandalig ben je! Hoe durf je ZO tegen me tekeer te gaan. Hypocriet!
Eutt,
Natuurlijk is dit onbetrouwbaar.
Bedriegelijke aan hun site is dat het betrouwbaar lijkt. Een document met voorwaarden voor dienstverlening, maar dat is allemaal kosmetisch.
In ieder geval, trap je erin, zit je er so-wie-so voor een jaar (12 maandtermijnen) aan vast, met na een jaar een stilzwijgende verlening.
Wat doen ze voor je:
- niks;
- ieder maand geld van je rekening afhalen;
- lukt het niet, doen ze wel wat, namelijk een incassobureau inschakelen en nog eens EUR 90,== aan extra kosten.
Binnenkort start weer het programma Opgelicht. Wil je niet als een van de slachtoffers acteren, dan op een grote boog om dit soort clubs heengaan.
Overigens zijn er nog meer van dit soort toco's actief. Schrijven van zogenaamde persoonlijke brieven e.d. Maar het is allemaal NIKS en zal zal niets verdienen.
Natuurlijk is dit onbetrouwbaar.
Bedriegelijke aan hun site is dat het betrouwbaar lijkt. Een document met voorwaarden voor dienstverlening, maar dat is allemaal kosmetisch.
In ieder geval, trap je erin, zit je er so-wie-so voor een jaar (12 maandtermijnen) aan vast, met na een jaar een stilzwijgende verlening.
Wat doen ze voor je:
- niks;
- ieder maand geld van je rekening afhalen;
- lukt het niet, doen ze wel wat, namelijk een incassobureau inschakelen en nog eens EUR 90,== aan extra kosten.
Binnenkort start weer het programma Opgelicht. Wil je niet als een van de slachtoffers acteren, dan op een grote boog om dit soort clubs heengaan.
Overigens zijn er nog meer van dit soort toco's actief. Schrijven van zogenaamde persoonlijke brieven e.d. Maar het is allemaal NIKS en zal zal niets verdienen.
Wat een enorme leugenaar die Gast van 14.42 uur.
Hoe zou ik je moeten mailen als je te hypocriet bent om je naam te vermelden.
En waar staat je e-mail adres? "Gast".
Hoe ziekelijk kan iemand zijn.
Hoe zou ik je moeten mailen als je te hypocriet bent om je naam te vermelden.
En waar staat je e-mail adres? "Gast".
Hoe ziekelijk kan iemand zijn.
Je hebt m'n emailadres toch. Je hebt me toch al eerder gemaild?? Zie topic bij "dieren". Daar laat ik je eigen mailtje zien!
[/quote]Geplaatst op 26 Aug 2004 14:37 door Gast
RADAR GRAAG DEZE REACTIE EN DE URL-LINK DAARIN VAN GAST 14:37 VERWIJDEREN. DEZE IS ALS EENS VERWIJDERD , OOK AL IN EEN TOPIC OVER THUISWERK.
Jammer dat sommige mensen hier hun persoonlijk vetes moeten uitvechten in plaats van op de post te reageren.
Persoonlijke vetes? Hoe kom je nu aan deze wijsheid?Geplaatst op 26 Aug 2004 16:14 door Gast
Jammer dat sommige mensen hier hun persoonlijk vetes moeten uitvechten in plaats van op de post te reageren.
Vind jij de reactie van gast van 14:37 en zijn smerige url-link (die hij al vaker gepost heeft in een topic waar het over thuiswerk gaat) vallen onder "on-topic reageren"??????
IK NIET NAMELIJK EN DAAROM ZEG IK ER WAT VAN!!!
Dat jij dat vervolgens kwalificeert als een persoonlijke vete is jouw interpretatie en helaas een verkeerde in mijn optiek.
DUS RADAR: DIE REACTIE GAARNE VERWIJDEREN!!!
Ik zat meer te denken aan de posts over Bekkum, en daarna de post over Eindhoven.