LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] thuiszorg

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
john

thuiszorg

Ongelezen bericht door john »

Mijn vader is verleden maand overleden; nu komt thuiszorg met een rekening (eigen bijdragen)terwijl de girorekening geblokkeerd is.

Ben ik nu wettelijk verplicht deze rekening te betalen; niet dat ik hem niet wil betalen doch ik vind het erg onbeschoft om na een maand nog met een rekening aan te komen terwijl mijn vader is overleden.

Ik ben zelf niet inwonend doch leef op een ander adres en heb zelf alles opgezegd.

Wat vinden jullie hier nou van?

Gast

Re: thuiszorg

Ongelezen bericht door Gast »

ik vind het heel erg vervelend omdat je er dan toch nog even aan herrinerd word ..

dolfijn

Ongelezen bericht door dolfijn »

Hallo,

Dit is voor jou heel vervelend maar ik werk zelf in de Thuiszorg en weet dat dit niet anders kan.
Je betaald altijd 4 weken later voor de zorg die iemand nodig heeft. Dus het is begrijpelijk dat nu nog een rekening komt. Ik weet zelf uit ervaring bij clienten dat dit inderdaad heel vervelend is.
Sterkte John met dit verlies.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

gecondoleerd met het verlies van je vader

op de factuur kan je zien over welke periode je de rekening moet betalen.
als dit klopt zit er niets anders op dan aan dit bedrag te voldoen.
ik wil niet moeilijk doen, maar er zijn zelfs mensen die b.v nu pas rekeningen binnen krijgen van februari of maart.
als dat bij jou ook zo is kan je nog enkele maanden betalen.
het is netjes dat je alles hebt opgezegd, maar helaas, je zal achteraf nog wel meer rekeningetjes binnen krijgen.

mijn schoonmoeder is in febr. dit jaar overleden en ik heb nu pas de afrekening van de electra enz binnen.
geblokkeerde rekeningen daar heb ik gelukkig geen last van omdat mijn vrouw de volmacht had over de rekeningen.

sterkte

Gesloten