Deze week ga ik naar het postkantoor/the read-shop op de Korvelseweg 174 in Tilburg waar ik mijn briefje inlever om mijn pakket op te halen.
Er wordt een pakket op de balie gezet en ik had meteen gezien dat de doos was open gehaald en dat hij leeg was.
Er werd helemaal niet geschokt gereageerd en heel makkelijk en snel werd m´n afhaal briefje gekopieerd en het gewicht van de lege doos werd hierop gezet.
Ik moest dit maar opsturen naar het bedrijf van waar het pakket afkomstig was.
Omdat dit al de derde keer was in een korte tijd, dat mijn pakket verdwenen was vroeg ik me af of hij mij niet herkende want ik had daar al vaker met het zelfde problemem gestaan! Totaal niet onder de indruk handelt hij het nonchalant en absoluut niet vriendelijk af. Hij was tenslotte maar het postkantoor wat in opdracht werkt voor TNT. Schijnbaar niet zijn probleem... volgende klant alsjeblieft!
Drie keer verdwijnt mijn pakketje en volgens mij of het postkantoor/the read shop of m´n TNT bezorger houd er wat leuke spullen op na.
Nu gaat er elke keer een bericht van een vermist pakket naar bol.com, Sony en of Planet Sports in mijn geval maar het postkantoor en de TNT bezorger hebben vrij spel!
Volgens mij weet het postkantoor alles mooi achter te houden en iedereen mooi door te sturen naar het bedrijf van waar het pakket vandaan komt zodat zij gemakkelijk alles kunnen achter houden!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT geeft lege doos...
Re: TNT geeft lege doos...
Ik heb geloof ik last van hetzelfde.
Vorige week op marktplaats gekocht: Kristallen whiskeykaraf met bijpassende glazen. 3 maart 2011 staat er doodleuk in de Track&Trace dat het pakket afgeleverd is. Was het maar waar! Vandaag bel ik de klantenservice voor de zoveelste keer. Ze vertelt mij dat er blijkbaar al contact is opgenomen met de chauffeur. Zijn reactie volgens de medewerkster? Hij had het op 3 maart afgeleverd...
Het frapante is dat de tijd van aflevering die de eerste medewerkster mij specificeerde (19.20), de tijd was waarop ik met 6 man i n de woonkeuken mèt uitzicht op de galerij waar de voordeur zowat op u i t k o m t aan het dineren was. Een bezorging was me dus wel opgevallen, en dat is een understatement! Eerder had ik ook gemerkt, ik had namelijk een vrije dag! Voeg daarbij aan toe dat ik op 4 maart een pakketje van bol.com via TNT in de bus had liggen dat nèt genoeg opengescheurd was om te zien dat er 'maar' een boek in zat en niks 'waardevols, en de conclusie is dat de omstandigheden wel héél verdacht zijn.
Misschien wordt het tijd dat er eens een aflevering aan gewijd wordt?
Vorige week op marktplaats gekocht: Kristallen whiskeykaraf met bijpassende glazen. 3 maart 2011 staat er doodleuk in de Track&Trace dat het pakket afgeleverd is. Was het maar waar! Vandaag bel ik de klantenservice voor de zoveelste keer. Ze vertelt mij dat er blijkbaar al contact is opgenomen met de chauffeur. Zijn reactie volgens de medewerkster? Hij had het op 3 maart afgeleverd...
Het frapante is dat de tijd van aflevering die de eerste medewerkster mij specificeerde (19.20), de tijd was waarop ik met 6 man i n de woonkeuken mèt uitzicht op de galerij waar de voordeur zowat op u i t k o m t aan het dineren was. Een bezorging was me dus wel opgevallen, en dat is een understatement! Eerder had ik ook gemerkt, ik had namelijk een vrije dag! Voeg daarbij aan toe dat ik op 4 maart een pakketje van bol.com via TNT in de bus had liggen dat nèt genoeg opengescheurd was om te zien dat er 'maar' een boek in zat en niks 'waardevols, en de conclusie is dat de omstandigheden wel héél verdacht zijn.
Aangifte gedaan? Heeft uiteindelijk meer effect dan klagen op een forum.htrhtr schreef:Ik heb geloof ik last van hetzelfde.
Niet accepteren en direct de politie waarschuwen om aangifte wegens diefstal te doen, het liefst ter plekke in de winkel, want daar heb je het feit geconstateerd. Of vraag anders de medewerker om de politie te waarschuwen zodat hij aangifte kan doen van winkeldiefstal.Er wordt een pakket op de balie gezet en ik had meteen gezien dat de doos was open gehaald en dat hij leeg was.
Er werd helemaal niet geschokt gereageerd en heel makkelijk en snel werd m´n afhaal briefje gekopieerd en het gewicht van de lege doos werd hierop gezet.
Aangifte doen zou logisch zijn, al denk ik niet dat de politie in mijn regio hiervoor komt. 
Vandaar dat mijn motto is : niet denken maar doen. Pas als je iets doet, weet je de gevolgen. Vandaar dat ik ook schreef, dat de medewerker kan bellen. De politie komt namelijk wel, als er door iemand uit de winkel gebeld wordt. En als de medewerker dat niet doet, kun je nog altijd jezelf erg "aanwezig" opstellen. M.a.w. jij wilt geholpen worden en niemand anders. Laat de rij maar langer worden.Aangifte doen zou logisch zijn, al denk ik niet dat de politie in mijn regio hiervoor komt.