| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TNT - handtekening
-
OnkelHeini
TNT - handtekening
kwam vandaag thuis. wat ligt daar dan toch voor de deur? bleek een nieuwe kabelmodem, "bezorgd" door TNT (niet voor het eerst op dze wijze). eenmaal binnen track&tracenummer opgezocht - zending waarvoor getekend moet worden - handtekening kon ik ook online opvragen - maar dus niet de mijne. wel mijn naam eronder. ben je lekker mee. voor hetzelfde geld lag er niks meer.
wat kun je hieraan doen?
wat kun je hieraan doen?
-
Fleurtjuh666
Re: TNT - handtekening
Helaas flikken ze het wel vaker heb ik het idee, bij mij al 1x bij een pakje dat voor mij was, en 1x voor een pakje dat voor heel iemand anders was. Misschien kijken wat voor reactie je krijgt als je je klacht naar de klantenservice stuurt? Want dit kan gewoon echt niet natuurlijk.OnkelHeini schreef:kwam vandaag thuis. wat ligt daar dan toch voor de deur? bleek een nieuwe kabelmodem, "bezorgd" door TNT (niet voor het eerst op dze wijze). eenmaal binnen track&tracenummer opgezocht - zending waarvoor getekend moet worden - handtekening kon ik ook online opvragen - maar dus niet de mijne. wel mijn naam eronder. ben je lekker mee. voor hetzelfde geld lag er niks meer.
wat kun je hieraan doen?
Dit in ieder geval melden bij TNT !OnkelHeini schreef:kwam vandaag thuis. wat ligt daar dan toch voor de deur? bleek een nieuwe kabelmodem, "bezorgd" door TNT (niet voor het eerst op dze wijze). eenmaal binnen track&tracenummer opgezocht - zending waarvoor getekend moet worden - handtekening kon ik ook online opvragen - maar dus niet de mijne. wel mijn naam eronder. ben je lekker mee. voor hetzelfde geld lag er niks meer.
wat kun je hieraan doen?
Lag dat pakketje gewoon buiten voor de deur op je te wachten ?
Wel schriftelijk doen of via mail zodat je altijd bewijs hebt dat je ze wat
geschreven hebt.
-
Guardian72
- Contacteer:
Ik zou het ook melden aan de provider, en overweeg ook melding van 'valsheid in geschrifte' te doen bij de politie.
De post word steeds beroerder, maar bij problemen geven ze bijna nooit thuis.
De post word steeds beroerder, maar bij problemen geven ze bijna nooit thuis.
Klacht indienen,dan wordt de betreffende pakketbezorger nagezocht en op de vingers getikt
-
OnkelHeini
zakt toch je broek van af. dom dat ik pakje open heb gemaakt, had het beter als gevonden voorwerp bij het postkantoor terug kunnen brengen. volgende keer maar doen dan.
POSTNL: Daarom adviseer ik u contact op te nemen met de afzender, onze opdrachtgever. Deze kan een onderzoek aanvragen. Hij of zij kan u vervolgens informeren over de uitkomst van dit onderzoek.
ZIGGO: Waarschijnlijk heeft de bezorger zelf een handtekening gezet, wij kunnen dit echter helaas niet controleren en wij willen u ook onze excuses aanbieden voor de slechte ervaring die u heeft met Ziggo/TNT Post.
POSTNL: Daarom adviseer ik u contact op te nemen met de afzender, onze opdrachtgever. Deze kan een onderzoek aanvragen. Hij of zij kan u vervolgens informeren over de uitkomst van dit onderzoek.
ZIGGO: Waarschijnlijk heeft de bezorger zelf een handtekening gezet, wij kunnen dit echter helaas niet controleren en wij willen u ook onze excuses aanbieden voor de slechte ervaring die u heeft met Ziggo/TNT Post.
Postnl geeft je als tip dat je contakt op moet nemen
met de afzender want die kan een onderzoek in stellen.......
niet normaal zeg !
Zijn ze daar nu werkelijk helemaal gek geworden bij Postnl ?
Ja schijnbaar wel.
niet normaal zeg !
Ja schijnbaar wel.
-
Guardian72
- Contacteer:
Nee - dat klopt.Chocomelk schreef:Postnl geeft je als tip dat je contakt op moet nemen
niet normaal zeg !
Ja schijnbaar wel.
Want de afzender is de opdrachtgever, en dus in deze ook de benadeelde partij.
Ontvanger heeft zogezegd geen relatie met TNT voor deze zending.
Is met meerdere dingen zo - dat de afzender een onderzoek kan eisen.